Tuesday, January 18, 2011 By: kasihibu

NGANTUK TERSANGGUK SANGGUK

 arnab ni comel buat gini kan?
cuba kita... hehehehehe ; )


Dikala ini sya adalah ngantuk
tersangguk sangguk...


pedih mata...
ngantuk sangat nih

kalaulah dapat lelap sebarang dua

alangkah indahnya kan?
alahai comelnya tidur...
 
 
nota: ehh..ni FB ke blog nih....bantailah labuuu...... ; )

14 jeJari meNulis:

kak Erna said...

sya..he he..sama lak kita..akak baru buat n3 ngantuk..tapi lom publish..jap lagi..

azieazah said...

Kalu dah ngantuk cenggitu, tak perlu bantal lagi dah.. Letak jer kepala kat meja, gerenti zzzzzz...! hahahaha

So Shy Lady said...

prut dah knyang apalagi....take a short nap!

sheila said...

ngantuk punya pasal..fb ngan blog pun dah xtau beza ye

Hamizah said...

saya dah xmengantuk..

niesz said...

comel nyer..ngntuk lak rase tgk kucing ni tdo..hehe..

al-lavendari said...

saya pun ngantuk. kak erna pun kata dia ngantuk. hari ini orang ns semua ngantuk ke ?

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

sekarang mukin dah hilang mengantuk

Wassalam

Amy Syaquena said...

Kalau mengantuk di sorongkan bantal lagi best kan..

Yunus Badawi said...

Dapat tidur tak tengahari tadi?

Kalau dah tidur, malam ni bolehlah berfb dan blogging sampai dini hari hehehe

maiyah said...

assalam.. trm ksh singgh blog sy.. sy x ngantuk lagi hehe :D

Ibu n Abah said...

sya...
awal dah ngantuk...
tidur lambat yer!!!!...

Ibu n Abah said...

sya...
awal dah ngantuk...
tidur lambat yer!!!!...

DrSinga said...

like
.
.
(mengomen ala-ala fb)