Friday, January 21, 2011 By: kasihibu

PENAT MENUNGGU...


sumber pakcik google 



Bagai menunggu buah yang tak berbuah gugur...............


macam tu lah rasanya

 yg nak dikongsi adalah pasal permohonan

mana nak dapat jawapan

kalau surat permohonan  dan sokongan berasingan ?

bukan dalam satu fail
sapa nak layan kan?
habis camno? kenalah buat permohonan yang baru

mudah mudahan di permudahkan olehNya yang Esa

nota: malam tadi enpakwe kata, u tak wajib pun kerja, nafkah i yang tanggung
kalaulah enpakwe cakap gitu 10 tahun yang lepas
dah lama sya jadi FTHW
seronok dapat urus keluarga.......... ; ) 

9 jeJari meNulis:

Hamizah said...

tunggu apa ye?

azieazah said...

Teruskan berusaha lagi. Mesti ada rezeki tu.

Memang ler suami sedar dia wajib tangggung semua, tapi sebagai isteri yg baik lagi mitahli, tentulah tak salah membantu, kan? kan?

Tentulah segan, nak beli bra renda-renda pun nak mintak duit kat dia, kan? kan? :)

So Shy Lady said...

puas klau dpt urus anak2 sndiri tp jadi fthw pun byk kj jg kan!

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

urus keluarga lagi banyak pahalanya

Wassalam

Sya Annur said...

owh, saya suka ayat enpakwe akak tuh! hehehe... tu ayat shah dulu gak :) dan ayat tu lah yg diulang2 kat semua org yg mempertikaikan kenapa wife dia xkeje :)

cikceriacorner said...

hehhehe..
xpe..tunggu akan dapat hasil jua..hehhe

sayangsayangibu said...

Mizah
-----
tunggu buah yg tak gugur... ;p
tunggu permohonan pasal kerja ni




k'azie
------
Insya'allah...
dah lama enpakwe cakap gitu, tp sya tak sanggup, tp bila tekanan memang rasa sanggup
dah terlambat nak berhenti pun sbb mana nak bayar kereta rumah... jd teruskan perjuangan.. ;p

sayangsayangibu said...

SSL
---
Ia betul FTHW lagi banyak kerja, tp yg penting semua urus sendiri puas hati kan?



Atuk
----
W.salam insya'allah kalau di sertakan dgn redha kan? tp ada masa termerungut jugak..

sayangsayangibu said...

sya
---
akak pun suka tp.......
tak dapek nak tolong dha sampai tahap nih, tak boleh berenti dik banyak nak kena duit sekarang nih...
siapa yg pertikai tu..adalah jeles kot? ;p

CC
--
takut tunggu2..jawapan terkecewa pulak......