Thursday, January 6, 2011 By: kasihibu

LAT TALILAT...............

Kenapa ye sya sangat malas nak buat en3...?


sebenarnya bukan malas sangat pun tp .....
teringgat kata enpakwe


u  jangan terleka takut tercerita pasal rumahtangga...
erppp.......sya selak selak terhabis selak rerasanya..........


tak ada...........tp..


entahlah......
errmmmmmmmm....ku pujuk hati ku
dalam blog ni cuma ada kisah anak anak, kisah keluarga 
kisah enpakwe cipuuttttt dan kisah apa apa aje...

 sumber pakcik  google


lat talilatlaili tamlommm........ errr 
 ..terus kan...
tutup........
tutup...
teruskan.........

terusssss......
tutup...




hati ini berbelah bagi pulak...... 
habis camno? 




6 jeJari meNulis:

kakcik said...

Jangan tutup. Cuma kita kena tahu mana yang boleh diexpose, mana tidak je.. :)

al-lavendari said...

bagi hati tu sebelah kat pak ngah ! boleh ?

sayangsayangibu said...

kakcik
-----
tu pasal tertangguh2 nak buat en3 tu
takut juga kalau manalah tahu hati sedang membara ke kan..
tak sedar termengadu pulak
tp rasanya Alhamdulillah setakat ni belun terbabas lagi..

sayangsayangibu said...

pakngah
-------
boleh je, hati yang mana
hati nyamuk 2 dulang
hati lembu
ke hati ayam
hehehehehe....

kak Erna said...

sya..kena beringat aje..insyaallah sya boleh..

sheila said...

kak jaja,
jangan tutup. tapi pandai2lah pilih stori apo yg nak distorimorikan...

den aritukan..lupo tau den ponah kasi hadiah besday kek laki... serius mmg den lupo sesangat.. sib baik ado blog...terbaco baru teringat YO..AWAK PONAH DAPEK HADIAH DARI SAYA...don't say i tk penah kasi