Monday, January 3, 2011 By: kasihibu

DALAM HATI ADA TAMAN 2


sumber pakcik google

Mood masih lagi ceria....
Hati masih berbunga bunga
Kenangan  bersama semua ahli keluarga  di CH
Adalah paling best untuk penutup dan pembuka tahun baru 2011
Semoga kecerian  dan kasih sayang kami seluruh ahli keluarga berkekalan

Bak kata makcik @ rozana
Hubungan kekeluargaan kita tidak akan putus
kecuali ajal maut ketentuaNya yang Esa…

Keluarga adalah kekuatan
Keluarga adalah kasihsayang
Keluarga adalah jiwa dan raga
Keluarga adalah sebuah keharmonian
Keluarga adalah ketenagan

Bagai aur dengan tebing
Bagai kuku dan juga isi
Bagai ombak dan juga pantai

Pahit manis dikongsi bersama
Baik buruk ditelan jua
Kata pepatah sedangkan lidah lagi tergigit
Kan??????????

En3 bersama  semua ahli keluarga di CH akan di abadikan Insya’allah…kata  Maher zain



dah...dah.....mana yg kerja tu silalah kerja....ye........ tahun baru nih ,
jab yo kan dah tahun 2011 hari yang ke-3



25 jeJari meNulis:

kakcik said...

Tentunya seronok dapat bercuti dan meluangkan masa bersama semua yang disayangi... :)

Marina Monroe said...

Best nyer pergi CH, auntie dah berpuluh tahun tak kesana..
Emm..rasa macam teringin nak pergi lah pulak..especially beli fresh flowers and vegetables.

Mya Elzara Batrisya said...

Salam kak...
Selamat tahun baru... wahhh berholiday kat CH yer...
best yer dapat luangkan masa bersama keluarga tercinta....


Semoga Ikatan kekeluargaan seutuh Tugu Negara (cewaahhh...)

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

tentu banyak beli teh CH

Wassalam

Yan said...

Asik tengok org nya N3 sal CH je lah.. teringin nak pegi nanti..

cikceriacorner said...

selamat tahun baru akak..
emm betul kak..saya setuju..susah senang..keluarga la yang banyak membantu..:)

azieazah said...

Seronoknya dapat bercuti di masa cuti sekolah. Pasti memberikan mood yang bersemangat kepada anak-anak.

Nanti tunjuk gambar ya...

kak Erna said...

salam sya..sukanya..he he..
hati akak pulak gundah gulana..

sheila said...

waaaaa..bercuti2 ko yo kak

ibuintan said...

salam sya.

hubungan keluarga bagai air dicincang takkan putus, kok tak sependapat pun lamo2 okey gak ..carik2 bulu ayam, akhir ea cantum yo kan..

rynas said...

mmg pun bila dapat bercuti dengan keluarga alangkah bestnyer....

mamawana said...

Assalam..

Apa kabar sayang ibu...mama visit sini...

sayangsayangibu said...

kakcik
------
sangat sangat sangat sangat.. seronok, tp yg tak seronok adalah mendaki bukit yg berlengkang lengkok tu..tak larat...

sayangsayangibu said...

Aunty
------
ialah aunty..sangat best
lama tu tak kesana ye? aunty pergi lah sekarang bunga lerai kelopak ros tu pun ada, rm 3.00 boleh buat mandi bunga.. ;p

sayangsayangibu said...

mama mya
--------
seronok mcm mama mya dan keluarga bertrip 3 x setahun tu... ;p
memangkan bila kita dapat berkumpul dgn keluarga masa tu sangat2 best memacam gelagat ado..

sayangsayangibu said...

aTUK
----
w.salam
adalah beli untuk buah tangan kawan2 dan mama yang jaga enariq dan KC ..

sayangsayangibu said...

k'yan
-----
pergi jangan tak pergi, rasanya di CH air adalah musuh utama..nak berwuduk pun guna air panas ;p

sayangsayangibu said...

CC
---
selamat tahun baru juga..sessi ceria bersama keluarga..
mungkin CC pun kena buat rtip macam tu bersama seluruh ahli keluarga.. seronok ;p

sayangsayangibu said...

k'azieazah
----------
itulah dah kata dgn anak anak, sekarang musim cuti cuti, musim jalan jalan dah habis, yg ada musim sekolah dan belajar, nanti bila cuti kita cuti cuti lagi..
pasal gambar sya cuma tunggu gambar2 ehsan dari adik beradik sbb kamera sya adalah rosak :(

sayangsayangibu said...

kak Erna
----------
sabarlah ye kak, dugaan setiap perbuatan tu ada pembalasan dari Nya...

sayangsayangibu said...

Nest
----
hehehehe...bilo pulak AP nak bercuti dan dimano? ramai makyong tu..mesti meriah suasano ado acara berlago perut.. hehehehe ;p

sayangsayangibu said...

ibuintan
---------
w.salam..ialah ibu kalau bergaduh ke bermasam muka ke adatlah kan..
tp dah dewasa memasing ni tak ado maso nak bergaduh, kalau kekecik dulu iyo... ;p

sayangsayangibu said...

Rynas
-----
kan...? hilang tension nak pulak bersama ibu dan ayah ;p

sayangsayangibu said...

mama
----
tq... sudi melawat ;p
selamat tahun baru 2011

Amy Syaquena said...

Memang best pun kalau sekali sekala dapat bercuti dengan keluar.banyak beli kaktus ke?