Saturday, January 29, 2011 By: kasihibu

ENPAKWE PERGI KELAS

sumber pakcik google


wahai anak anak ibu..............

Lepas ni Sabtu dan ahad ayah

ada kelas

makno eh..
lopeh ni kita duduk ghumah diam diam yo anak anak.....

ayah ada kelas, itu pun ayah ajak ibu join sekali
lopeh tu ibu tanya..
habis anak anak sapa yang jaga kalau kita berdua pergi kelas...?

ibu suruh ayah habiskan kelas dia dulu, nanti baru turn ibu pulak..

wahai anak anak 
lopeh ni tak ado alasan bilo ayah ajak belajar sesamo yo...

nota : haiipppp....... enpakwe belajar...... belajar...
buek apo tu.. hiaapppp... vavab kang!!!!!

14 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

pergi kelas tu mestilah belajar atau mengajar. anak-anak jangan nakal. duduk rumah je. sesekali mak-ayah nak ke kelas....

al-lavendari said...

kelas apa ?
kat mana ?
berapa jam sehari ?
berapa lama ?
berapa bayarannya ?

niesz said...

2 2 cikgu ke kak..errmm..ngajar kat ne..kat uma ke..xfhm sgt..ehe..sory2..

updated entry : sendiri punya sendiri jaga

Marina Monroe said...

Selamat berkursus...

ibuintan said...

ada masa dan peluang, elok belajar lagi.. masih muda

sayangsayangibu said...

kakzie
------
bukan mengajar tp ambil kelas bahasa arab / eng & akaun yg tu enpakwe apply,Sya pulak nak ambil kelas bahasa dan jugak membuat berbagai jenis kek dan roti.. ;p sementara ni kena sorang sorang dulu, sbb kalau ibu ayah pergi sekali siapa nak jaga anak anak kan?

sayangsayangibu said...

pakngah
-------
enpakwe ambil kelas b.arab akaun dan perisian komputer di ILP, jangka masa pendek satu jam ikut jenis kursus yg diambil
rugi kalau tak ambil peluang ni sbb tempat dekat dalam 15minit saja.
sya akan menyusul selepas enpakwe selesai kelas2 dia tu.

sayangsayangibu said...

niesz
-----
tak lah.. bukan cikgu pun
ambil krusus jangka pendek di ILP Banting ni

sayangsayangibu said...

aunty
-----
tqvm..
saja nak cari dan tambah ilmu, banyak yg nak kena belajar aunty sbb kalau anak anak tanya pasal subjek diaorang tu ada jugak yg sya tak boleh nak apply malu rasanya

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
betul tu kak
pelajaran anak anak sekarang pun ada yg sya tak boleh nak terangkan dgn diorang..malu ghaso eh ;P

kak Erna said...

As Salam sya..tak pe..selagi boleh belajar lah..
sya pun boleh..

Mak Su said...

belajar bersama-sama :)

Hamizah said...

syoknya amik kursus memasak!!!!

p@kcikLie said...

salam kunjung ba;as dari PCL...semoga ceria n hepi blogging.