Thursday, January 27, 2011 By: kasihibu

BOLEH BAYANGKAN ?

sumber pakcik google 

Boleh bayangkan sya berpocong pocong poco poco ...?
versi dangdut,tamil,cina ramba dan sebagainya...

hehehehhehe.....
sila bayangkan pokok yang keras tu 
bergerak gerak oleh sepoi sepoi bahasa si angin di kaki bukit..


*sedang membayangkan betapa berteraburnya step ku nanti*

hahahahahahahahahaaaaaaa................ ; )

17 jeJari meNulis:

kakcik said...

Memang akan kurus dengan cepatnya! :)

Amy Syaquena said...

tengah cuba nak bayangkan nie he3..

Kakzakie said...

Salam sayang ibu,

Tak kisah terabur, yg penting dapt peluh, buang lemak, buang kolestrol badan sihat. Tak cukup poco-poco dengan sicomel-lote yang 4 org di rumah.

niesz said...

hahaha..mcm pocong pon ade tu..seram kalau tgk mlm2..hehe

updated entry : orang parit order pizza

azieazah said...

Hehehe dok bayangkan ler ni.
Pakai sari kaler merah, kan?

hehehehehe
tahu tahu ada yang mengilai dari atas pokok tu.

lariiiiiiiiiiiiii

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

berpoco-poco ikut cik kiah pekasam ke k'eja ? kekeke...

best tu !

kak Erna said...

sya..tak boleh nak bayangkan pokok tu bergerak..kalau bayangkan sya..boleh..he he..

cikceriacorner said...

heheheh...

kalo saya..laaaaaariiiii...:)

sayangsayangibu said...

kakcik
------
dengan jayanya kah? ;p

sayangsayangibu said...

amy
---
boleh dibayangkan ke? hohohohoh... tak terbayang betapa larinya langkah akak.. ;p

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
yg penting peluh kan? tp kalau tak berpeluh macammano? ;p

sayangsayangibu said...

niesz
-----
hehehehee.... ;p

sayangsayangibu said...

k'azie
------
hahahahhaaa... merahnya makngah ;p

sayangsayangibu said...

reen
----
saje mengeluarkan peluh dan menghalau lelemak di badan, lama dah tak ikut senamrobik ni penat dan m.a.l.a.s ;p

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
ada verani?

sayangsayangibu said...

cc
--
hahahahaaa.....tak cukup tanah kan?

Mak Su said...

betui gaks, kena disuruh anak2 ni buat kerja, spy mereka ada rasa t/jwb skit