Tuesday, January 25, 2011 By: kasihibu

ANGKAT & KANDUNG....

sumber pakcik google



Lokas di dapur

Watak utama : enpakwe dan Kakak Chantik
sedang bersantai santai makan makan

tetiba sya terdengar 

KC: Ayah dan ibu kandung
Ayah Shaari dan mama angkat


Lokasi di ruang tamu

Ibu *senyum*

Sya terus ke dapur , tanya KC
Kakak cakap apa tadi? Ibu nak dengar

Ayah dan ibu kandung
Ayah Shaari dan mama angkat..

Ibu: ooOOoOooO….siapa yang kata gitu?
KC: ayah Shaari lah…..

Dalam hati, tahu ke si KC ni  makna yg dia cakap tu?

Sebab apa dia selalu kata nama KC
Nur Athirah binti Shaari
Bukan Mohamad Munir

Habis camno?


nota:  Mama adalah kakak yang tolong sya mengasuh enariq dan kakak chantik 
ayah shaari, mama dan anak tunggal diorang sayangggg...sesangat dengan diorang ber2 ni....  

9 jeJari meNulis:

kakcik said...

Nak kena fikir jap.. otak ni macam tak berapa nak tangkap pulak! ;-)

azieazah said...

Gitulah kalu dah jaga dari kecil, segala ragam depan mata wpun bukan anak sendiri...

Kasih macam anak sendiri. Untung SYA..

kak Erna said...

salam sya..beruntung kita kan..bila dapat pengasuh anak yang sayang dengan anak kita macam anak sendiri..

ibuintan said...

angkat dan kandung... sama2 sayang tu

sayangsayangibu said...

kakcik
------
heheheeh...dah boleh tangkap lom? ;p

sayangsayangibu said...

k'azie
-------
betul tu, bak kata mam kalau sehari 2 tak datang terbayang bayang depan mata.

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
Alhamdulillah.... tak risau nak menghantar, kdg sya sendiri careless
kalau anak jatuh ke luka ke..bertalu mam tanya mcmama boleh jd gitu

sayangsayangibu said...

ibu intan
---------
ia lah...sesama sayang, tp nampak yg belah sana terlebih sayang sangat..sehari 2 tak pergi telefon , kalau dapat datang dayakan singgah rumah nak bawak berjalan jalan.

cikceriacorner said...

kasih sayang dan keikhlasan tu pentingkan kak dalam perhubungan..ehheh