Saturday, December 25, 2010 By: kasihibu

KUCING NI R.I.N.D.U. JUGAK!!!!!

rindu anakanak 
  dara nih............ ; (


nama cuti sekolah kan? mana nak duduk rumah,
merenggek renggek nak duduk dengan tok.
Janji memacam dgn ibu ayah, 
nanti kitaorang tak main main, tak tengok tv saje kitaorang belajar...........

 v


v


v


v



tp..
biasalah janji bebudak........

sehari dua oklah
lepas tu.....
errmmmmmmmmmm........
S.A.K.A.N...........

11 jeJari meNulis:

kak Erna said...

ibusayang..salam..
kesian kucing tu rindukan..kalau dah kucing pun tau rindu..ibu lebih2 lagi kan..

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

rindu merindu
atok nya pun rindu dgn cucu2nya

Wassalam

al-lavendari said...

awak dulu masa bebudah entah2 lebih lagi ..

terima kasih kerana masih mengekalkan banner tu ! pakngah rasa besar hati bila melihatnya. duk kat atas pulak tu.

sayangsayangibu said...

kak erna
-------
w.salam.. heheheh rindu rindu jugak tp gewam gewam jugak sbb diorang dah naik lemak.. ;p

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
begitulah kisahnya kan?

sayangsayangibu said...

pak ngah
---------
hahahahaha........

ssyyy...diam ;p

jgn cerita ngan anak anak sya ye pak ngah ...

ooopss..pasal tu, tak ke sbg award sekali kan? ;p

Melor said...

salam kenal ya. tq sudi follow bog melor.

luahfikiran said...

SALAM,
BANYAK KE PELIHARA KUCING ? BERCAKAP FASAL RINDU INI, TERINGAT CUCU2 YANG BERADA DI LUAR NEGARA.

sayangsayangibu said...

melor
-----
salam kenalan juga..
tq singgah disini ;p

sayangsayangibu said...

Dato LF
-------
sya tak bela kucing cuma ada kucing singgah2 je, tak boleh bela sbb enpakwe tak benarkan,
dato bolehlah melawat mereka disana
sambil bercuti hilangkan rindu kan?

Mak Su said...

pandai ker kucen tu nengok gambar? sungguh kusyuk ek