Friday, December 3, 2010 By: kasihibu

KARANG G.I.G.I

Sesangat tidak selesa kan?

percaya tak hari rabu buat scaling 

tp buat belah kanan je tak dapat buat habis sebab sya dah tak larat nak bernafas, idung tersumbat selsema

jadi konon nak menyambunglah buat semula

tp tak sempat sempat sambung scaling lagi ni

tak selesa betul rasa macam entah apa apa tah...

karang gigi ni terasa kalau kita tak ikut jadual sepatutnya cuci gigi 6 bulan sekali kan?

sya...

hhhrrumm....selagi tak terasa kerang karang karang tu, selagi tu tak pergi

tp dengan anak anak
selalu peringgat berus gigi tu setiap kali ambik wuduk

sayangkan gigi, nanti dah rosak sangat menyesal dan sedih kan? 

nak tahu gigi sya masa mengandung ayong hilang graham bawah, 
mengandung Nur atika hilang garham belah bawah kiri,
mengandung kakak chantik hilang 2 batang gigi , sebab kurang kalsium

tp mengandung enariq tak ada masalah pun pasal gigi

baru cabut satu lagi graham belah atas kanan

uwaakkkkkkk......berapo batang  je yang tinggal?

enkamben.......
sumber pakcik google

finjam gigi muleh?  

11 jeJari meNulis:

kakcik said...

Gigi kakcik pun hanya tinggal yang bahagian depan - masih cantik kalau senyum (ewah!) tapi sangat tidak cantik kalau tergelak sampai nampak rahang dan gusi. :)

sahromnasrudin said...

as salam..rasa ngilu bile buat scaling nie huhuhuh

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

saya pun dah beberapa batang dah cabut...tanda dah tua la tuuu

Wassalam

Yan said...

Now, u kena banyak minum susu..

ALHAMDULLILAH dah masuk usia 40 carats ni gigi masih baik semuanya. Cuma ada tampal 2 je di graham. Terlebih2 kalsium kot..heee....

sayangsayangibu said...

kakcik
------
sangat sayangkan gigi bila dah terpaksa di cabut tu..sedihnya...sepatut gigi boleh kekal selama hayat yang kita ada.

sayangsayangibu said...

sahromnasrudin
--------------
w.salam , memang ada rasa ngilu, tp bila dah buat tu sangat best rasa bersih je gigi

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
sayangkan bila gigi terpaksa di cabut

sayangsayangibu said...

k.Yan
-----
Tahniah....memang kurang kalsium masa tu, sbb sya memang tak suka minum susu
tp masa mengandung enariq sya terlebih minum susu sbb tu enariq tumbuh gigi umur 3 bulan dan sya tak ada masalah pasal gigi

kak Erna said...

salam sya..akak juga macam tu..geraham dicabut..tapi..tetap juga tak lalu minum susu sampai kini..nak buat macam mana kan..dah tak suka

Hamizah said...

saya pon dah tanggal dua btg..huhuhu

anyss said...

Salam,
Tak boleh bau susu tepung la...macam ada bau lembu. kalau susu pekat, manislah pulak ----> ayat malas nak ngaku ngelat minum susu.

Saya minum soya, tu pun sekali sekala je ;)

Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia