Tuesday, December 28, 2010 By: kasihibu

ERRPP... MACAM NI PUN ADO.....

  sumber pakcik google



Siapa julia perez ni ye? errmmm acik tak konal pun, tp sebab pakcik google ado, perggg...malu tengok gambar dia, en lelaki lelaki..tak payah google lah malu tengok aksi dia 
TERLAMPAU!!!


Julia kononnya mahu membalas dendam

JAKARTA: Awas skuad bola sepak Malaysia! Sebagai langkah membalas dendam atas gangguan cahaya laser ke atas penjaga gol Indonesia di Stadium Bukit Jalil kelmarin, Julia Perez menyiapkan senjata sulit untuk pemain Malaysia esok.
Kata Julia, pemain Malaysia akan ‘diajar’ melalui cahaya laser, tetapi ia lebih unik kerana dipancarkan dari coli khasnya.

“Saya akan turun padang menyaksikan perlawanan pusingan kedua Indonesia menentang Malaysia di Stadium Bung Karno di Jakarta.
“Kali ini saya akan pakai coli dilengkapi cahaya laser – biar buta mata semua pemain Malaysia.
“Saya tak rela pasukan Indonesia diperlakukan begitu oleh penyokong Malaysia di Kuala Lumpur,” katanya.
Dalam perlawanan pusingan pertama di Kuala Lumpur kelmarin, Malaysia membuat permulaan meyakinkan apabila membenam Indonesia 3-0 dalam perlawanan akhir pusingan pertama Piala Suzuki.
Indonesia mendakwa, gangguan pancaran laser yang dihalakan kepada penjaga gol pasukan itu menjadi punca mereka tewas teruk.

Walaupun dilihat seperti bergurau, penyanyi dangdut dan aktres simbol seks itu sebenarnya serius dengan janjinya.
“Memang saya akan datang bersama coli laser, kecuali ada arahan dikeluarkan melarangnya,” katanya.


SUMBER DISINI...

Macam macam kan..
harap pemain kebangsaan tidak tewas di sebabkan coli julia tu... ;p 
 
 
nota: malam sok ada kawan nak jerit  G.O.LLLLLLLLLLL .. ; p 


9 jeJari meNulis:

Yunus Badawi said...

Silap2 dia terpancar laser tu ke dalam. Baru padan muka dia hehehe

Yasminhamid said...

sesi balas dendam la ni...

Yan said...

gambo ape?? kenapa?? nak tengok... tp seram


klu sudi vote bby kite yer..
tq
http://www.mayaqarmyla.net/2010/12/jom-vote-adik-dhuwa-haziq.html

maya amir said...

kekeke..die dah tadek modal laa tu nak letak laser dlm bra plak..adehh..

Mya Elzara Batrisya said...

Kak, saya ada cadangan, apa kata suruh pasukan malaysia pakai Spec mata hitam kalis laser masa perlawanan esok... hehehe mst gempak!

Esok Malaysia mst menang!!!
4-0....

Malaysia BOLEH!!!!!!!!

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

kita pakat semua pakai sun glass

Wassalam

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hishh...menyeramkan aje orang camni...

Yan said...

ni cakap celebrity tak ada ilmu..Ikut perasaan.

cikceriacorner said...

emmm..xbaik berdendam..heheh..biaula diaorg nak buat ape..yang penting Malaysia pasti menang..:)