Wednesday, November 3, 2010 By: kasihibu

SYA NAK TAYANG MUKO... ;p

 anak omak..... ;p
 mana satu mak...mano satu anak?


Si ayong ni, anak sulung

umur 9 tahun
saiz kasut 35
saiz dewasa 6 untuk sandal
saiz baju 35
 dewasa :ss
berat: 21 kg
Tinggi :dekat bahu ibu ..mungkin umur 12 tahun tinggi ayong dari ibu kot? ;p
nak jadi cerita
ada masa.... kalau  sya panggil anak anak, diorang ni macam liat sikit nak datang nak nya kalau diorang ada didalam bilik.

suatu hari sya dah geram sangat, cakap dengan anak anak
lain kali, kalau ibu panggil tolong lah datang terus,
berlari lari datang jumpa ibu lepas tu peluk ibu, tanya ibu nak apa...

tak payah ibu tertunggu tunggu
terlaung laung..ibu tak suka nak bising bising ni, malu.....

Nak jadi cerita suatu hari sya panggil ayong
lepas tu dia berlari lari datang terus peluk sya

pastu kami pun pecah gelak lah berderai, 
ayong kata
ibu..ayong ingat pesan ibu, sebab tu ayong datang terus peluk ibu..

tp lepas tu lupa balik...selagi tak keluar suara tarzan ibu ni, selagi tu tak jengok muka
anak anak.............

10 jeJari meNulis:

kakcik said...

Dah sama besar anak dengan omak!

BS kakcik dah 43kg! :)

littlehumblelynn said...

seirasnya muka ;)

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

begitu le budak2
kena selalu peringatkan

Wassalam

Hamizah said...

pandai je jadi tarzan bila ada anak,kan..hehehe

ibuintan said...

salam sya,
memang sah anak omak, sebijik mukanye sama2 ayu gitu...

kak Erna said...

salam sya..boleh masuk peraduan seiras ni..kompem menang punya..

sayangsayangibu said...

Kakcik
------
dah besar dah, pandai dan rajin tolong sya di dapur

berat tul BS tu, tp harap dia aktif ;p




LH
---
tulah enpakwe pun kata ayong seiras ibu ;p




Atuk
----
w.salam, ialah kena peringgat selalu kalau tidak lupa, tp bila selalu bercakap dia kata ibu marah pulak ;p

sayangsayangibu said...

Hamizan
--------
marilah kita berjemaah bersama sama menjadi tarzan ;o


ibu
----
anak omak.. ;p

luahfikiran said...

SALAM,
BIASALAH BUDAK2 NI. KITA KENA PERINGATKAN SELALU. SEKALI SEKALA KENA MARAH ANAK2 INI (MARAH SAYANG).

Ibu n Abah said...

Sya..
seronok kan ada anak dara yang dah sama besar dengan kita...
senang nak menyuruh itu dan ini...
boleh dijadikan kawan bercerita....