Monday, November 1, 2010 By: kasihibu

ENPAKWE KATA T.I.D.A.K............

Suatu hari balik kerja
tak sempat nak buka pagar


turun dari kereta .....

dah..........

weekkkkkkkkk................

Enpakwe jengok keluar, terus buka pintu, buka pagar dan
 tolong parkingkan kereta
sya dah tak larat dah




Dalam rumah

sya: sayang kita nak makan ubat
enpakwe:ubat apa?
Panadol
Enpakwe:Kenapa?
Kepala pening, tak larat sesangat

nak tahu enpakwe kata apa?





T.I.D.A.K.

U bawak tidur, nanti dah bangun mesti lega


huhuhu....
hari tu sya pun tidur fengsan sampai ke pagi..

tak dulik dah anak anak ke enpakwe ke....
sbb sangat sangat tak larat

sya punya fengsan tu, terjelepok macam kain buyukkk..... ;p

tak tahulah kenapa jadi gitu,  tp itulah adakalanya bila sakit kepala datang menjelma
memang tak agak agaklah.......
pergi kliniknya idaklah juga..
habis camno?






docsinga yg comel..
jgn mengaum baca en3 nih yo... ;p


kakimu ku bawak larik..... hehehehehe ;p

13 jeJari meNulis:

al-lavendari said...

huhuhu....hari tu sya pun tidur fengsan sampai ke pagi..




mana dulu .. tidur dulu ke, fengsan dulu ?

Marina Monroe said...

Pissst...ado apo2 ko laie?? He he he

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam k'eja,


ehem-ehem..
ada lagi ke?

alfa juliet said...

baik gi klinik sya..bahya tau sakit2 pale ni..migrain ke tumor ke..

Yasminhamid said...

saya pun.. kalau sakit kepala jarang nak ke klinik.. nak tidur jer kejenya.. tapi suami pulak suruh makan panadol..

gadisBunga said...

hahaha. kaki drSinga tersangkut kat sini. hahaha!!!

azieazah said...

Lawanya keychain kunci keta diaa... heheheh

agaknya migrain tak?

ibuintan said...

salam sya,
hai pening2 ada makna kot, kalau camtu elok bebenor lah kan.. dah rezeki

sayangsayangibu said...

pakngah
-------

fengsan dulu baru tidur kot?

agak eh la... ;p




aunty
-----
tak adalah..agaknya sebab penat dan perut kosong kot?




rina
----
ehem...ehemm...
ehemm...ehemmm... ;p

sayangsayangibu said...

alfa
----
malas nak g sbb kalau sakit bawak tidur, bila tak sakit
tu yg malas nak ke klinik tu
errpp...boleh terima tak alasan ni ye?



Min
---
dulu dulu memang selalu s.by ubat tp sekarang s/by pun bukan boleh makan, enpakwe kata tak perlu habis camno?




GB
--
Heheheheh...dah mintak izin nak bawak pelari ;p

sayangsayangibu said...

azie
----
doc singa punya tu.. ;p


ibu
---
tak ado makno
enariq masih adikabang... ;p

Hamizah said...

alahai kesiannya..

cuba test..kot2 positif..

sayangsayangibu said...

hamizah
-------
insya'allah akan buat, takut jadi macam SIL, dia tak tahu sedang mengandung, tetiba keguguran pulak kesian