Wednesday, November 24, 2010 By: kasihibu

KOTAK PUN JADI................

Mari kito layan gambar

telatah dan karenah sebahagian dari E.M.P.A.T...........
orang anak anak sya .................

masa untuk bermainnnnnnnnnnnnnnnn..........



uikss enariq...macam tak puas hati yo?
 riang ria..bergumbira..
ibu pun teringgin nak masuk dlm kotak tu.. ;p

errppp muat ko? ;p

enariq nak keluar sebab.....................

nak cuba tarik kakak dlm kotak.. ;p
cakkkkk..........kata si Kakak Chantik..

mainlah anak..
asalkan tak gaduh dan tak ganggu ibu sudah..... ;p



Seronok jadi anak kecik ni, memacam benda boleh jadi mainan..

Tengok saje gelagat si Kakak Chantik dan enariq ni....

Teringgat masa kekecik dulu,main masak masak guna tempurung,tin susu, bunga bunga, daun puding semua jadi mainan

Dulu2 mana ada dapat set mainan masak masak nih, tp anak patung adalah

Cantik jugak anak patung tu, warna baju biru, bila di rebah mata dia tertutup, kira macam tidurlah..comel sesangat

Rambut perang, pp gebu merah2 sikit
Ayah beli masa g singapura

Semua tu kenangan je..
anak anak sekarang
Leko dengan ps2,3,4 , komputer
Mano layan mainan manual2 ni

Apa barang..kan?


Tp kenangan masa kekecip adalah kenangan yg paaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiinnnnnnnggggggggggggg....................................

indah dan


Manis.................................. kan???????????????(”,)



pssssstttttttttttttt............kalaulah kito boleh jadi anak kecik macam tu kan? ;p 

jab lagi  nak serbu ulu bendul, mahu rerendam...walllahhh... jommmm!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;p

16 jeJari meNulis:

Pok Li said...

suka tengok keletah budah. Tapi anak saya semua sudah besar :)

kakcik said...

Seronok jadi budak2 - tak payah nak fikir masalah negara.. :)

mamawana said...

Suker nengok telatah budak2 nih....tingat masa kecil2 dulu...

luahfikiran said...

SALAM,
MASA KECIK DULU, CELIK MATA NAK MAIN. OTAK TAK KELAM KELABUT MACAM SEKARANG NI. MACAM2 PERKARA YG KITA HADAPI DAN KENA SETTLE. MACAM MANA PUN, ZAMAN BUDAK2 TU DAH BERLALU.

ibuintan said...

salam sya,

maaflah akak tak dapek turun UBendul... ada hal sikit kat umah,

insyaallah laen kali ye... mesti best berendam tu, tambah dengan airnya yg sejuk

gadisBunga said...

tu la bestnye jadi budak2 ni. carefree!

alfa juliet said...

memang budak2 suka main mainan mcm ni la..yg kita beli tu dah busan tak diusiknya

kak Erna said...

sya..macam tu lah budak2 kan..kotak pun jadi..anak2 akak dulu..kotak..bakul kain kita..besin didapur..semuanya jadi mainan dia..

sayangsayangibu said...

PokLi
------
nanti layan keletah anak cucu pulak kan?

sayangsayangibu said...

kakcik
------
hehehee...bebudak nak jadi org dewasa, org dewasa ada masa nak jadi bebudak ;p

sayangsayangibu said...

mamawana
--------
macam riangria suka duka kehidupan, bila tension tengok diorang pun dah seronok kan?

sayangsayangibu said...

LF
--
sangat indah dan manis kan?

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
tak apa..tak ada rezeki
sejuk air tu, sampai2 sya sekeluarga, lepas tu barulah meriah
sampai anak anak susah nak ajak balik, sya pun balik dlm jam 12 ambik....sampai 4 jam berendam diorang tu

sayangsayangibu said...

GB
--
fasa kehidupan yg menarik, indah dan mudah ;p

sayangsayangibu said...

alfa
----
masa mintak bukan main kan? dapat main sekejab je, pastu abaikan

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
kalau kedapur memang memunggah lah diorang nih.
bakul kain dah pecah pun diorang main mcam kotak tu jugak