Thursday, November 25, 2010 By: kasihibu

EN LELABAH JANTAN...........

dah sampai hujung


gigih.........

dah mula penat...

buat muka, minta tolong ; )

di sebalik langsir ada..................


enariq..........gril ni pun dia panjat... 
riuh mulut atok uwa suruh cucunya turun.



Inilah kepakaran enariq

Sejak semenjak ni, bila turun kereta sementara sya nak kunci gate, nak kemas kereta dia dah laju je memanjat

Aksi memanjat ni dia buat pagi hari minggu lepas, masa tu sya mengemas depan tu, dia pun mula memanjat
Geram tui...takut terjatuh

Kalau enariq sedang memanjat, dia nampak kita nak g ambik lagi laju dia memanjat, sambil gelak gelak
Kadang sya biarkan lepas tu dia dah penat dan tak larat nak bertahan atas grill tu
Dia jerit jerit minta tolong turunkan
Berpeluh peluh badan sebab memanjat, sabar jo lah si lelabah jantan ibu  nih.... ; )

22 jeJari meNulis:

sahromnasrudin said...

boleh bawak pi PLKN nie?

Mak Su said...

kah kah kah... :D

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

nasib baik gril tinggi tu ajer
kalau tidak enariq boleh panjat tinggi lagi
he he

Wassalam

ayah,ummi, farish said...

uiks...nie calon pelakon terbaru spidermen nie..hheheh.Spidermen junior

sheila said...

ya allah...tingginye ariq. janganlah dia panjat time xde org ... sungguh bahaya

kak Erna said...

salam sya..baca tajuk..akak ingat kan apa la..betuah betul ibu dia ni...bujang kecik dikata lelabah jantan

sayangsayangibu said...

sahromnasrudin
-------------
hehehe..bakal peserta PLKN kot?

sayangsayangibu said...

maksu
-----
enariq ni sungguh lasak..tak terkejar kalau di lepaskan berjalan

sayangsayangibu said...

Atuk
----
w.salam selagi ada benda yg boleh di panjat dia usahakan jugak nak memanjat,lasak sungguh

sayangsayangibu said...

umi farish
-----------
calon lelabah versi melayu

sayangsayangibu said...

nest
----
tak boleh leka pun dgn dia ni aktif sangat

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
heheheheee.... ;p

en_me said...

soh panjat klcc tower.. ehehe

Adry@Daun said...

salam Sya,
Wah! ni dh blh ganti Alain Robert (spiderman yg panjat bangunan tu). Kecik2 mcm ni dh berani panjat tinggi tu. Ank lelaki ni mmg lasak skt tp ada juga yg jenis manja.

alfa juliet said...

huish memang anak jantan ni....hero!!

Mya Elzara Batrisya said...

kecut perut Untie nengok.... :)
betul kata sahromnasrudin leh bwk masuk PLKN nie...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

macam ahli gusti nak buat terjun tiruk

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

nasib baik tak pakai baju biru-merah dengan sarung muka sekali..

hehe...

Yan said...

Hati2lah... kalau dah terjatuh waktu org tak de, bahaya nya kan..Kids biasalah kan..

nino said...

seriau tengok takut jatuh.

kak long said...

jangan kan bdk lelaki..!kat umah klong yg gegirl pun samo...hehehe1

al-lavendari said...

bakal jadi spider man panjat KLCC satu hari nanti.

lain kali pakai topi keledar !