Sunday, October 31, 2010 By: kasihibu

TAK JADI MERUSUH

Lihatlah dan kesihankan..?
sumber pakcik google


Tahniah kepada pasukan KELANTAN
sya suka jugak diorang memang sebab kalau tak menang nanti merusuh pulak, itu pun masa pertama dah baling baling objek dlm trek, kesian betul diorang nih

diorang penuh dengan semangat tp............

semangat apa ye?
kesukanan ke semangat gedebe?

Lepas lepas  bila  kalah jadi macam nih
sumber pakcik google

Tahun ni Alhamdulillah...
semua berakhir dengan aman... 
tiada tragedi tiada kemusnahan  tiada kerosakan

6 jeJari meNulis:

azieazah said...

Ahaa nasib baik tak da kejadian bakar bom, cuma masa menang tu dengar citer ada orang pasang bunga api...

kak long said...

kan kaklong ckp....
kalau kalah mesti kosi kat stadium tu dia orang bakar...!

Hamizah said...

diorg dah serik tuh..alhamdulillah menang juga akhirnya..

alfa juliet said...

alhamdulillah tak berlaku bencana..kelate dah berjaga2, aklau berlaku apa2 dornag lah kena saman

alfa juliet said...

alhamdulillah tak berlaku bencana..kelate dah berjaga2, aklau berlaku apa2 dornag lah kena saman

rynas said...

tu ler baik ler dorang menang kalau tak baling sana -sini dah tuh