Friday, October 8, 2010 By: kasihibu

RAYA LAGI KAN ....... ? ;P

Ayah bonda bersama sama sebahagian daripada cucu cucunya...;p
 sya sangat suka tengok gambar ni..
memacam aksi anak anak ni gorammmm..... ;p 

sekeluarga di pagi raya... ; ) 


----------------------------------------------------------------

hehehehe....selamat selamat selamat hari raya

hari ni lastkan
akhir syawal..
jadinya barulah berkesempatan untuk menempek gambar raya..
ini pun gambar finjam  ;p





15 jeJari meNulis:

sahromnasrudin said...

salam..ada lg ke yg puasa 6 hari syawal sok? heheheheh

azieazah said...

Wow! tema kuning.. sungguh cute.

Yan said...

gamabr raya mmg gambar yg sentiasa menyentuh rasa..

Amy Syaquena said...

salam ibu...

sekejap je syawal dah meninggalkan kita..ntah jumpa ntah idak la tahun depan...kita akan rindukan ramadhan n syawal..

Yasminhamid said...

meriahnya nampak.. best..

kak Erna said...

salam sya..gambar raya untuk kenangan bersama kan..

gadisBunga said...

harini last. kire valid la entri ni. hihi

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

bila berkumpul ramai2 yang paling best ! macam2 cerita keluar..


alahai...n3 raya pun saya tak buat lagi..

huhuhu..

ckLah@xiiinam said...

Sambung raya haji pulak ya....he..he..

Aida Ali said...

Selamat beraya haji pulak

Yasminhamid said...

nanti amik award kat rumah saya yer..

Pok Li said...

Tahun ni saya tak tangkap gambar pun... :(

Pok Li said...

Tahun ni saya tak tangkap gambar pun... :(

en_me said...

raya sakanns.. ehehe

DrSinga said...

hapdet woiiiii!!!
dah nak masuk raya haji ni!!!!!!
:)