Monday, October 4, 2010 By: kasihibu

RINDU....

punyalah rindu nak buka email

buka fb

buka blog......................


tp apa kan daya

line free dari balai raya yb dun telok dah tak ado
disambar kilat petir katanya

di rumah?


pun tak ada....

yg ni

bersiaran dari kg lagi lah

sbb kita kan kakak dan anak yang baik

lepas kenduri
sambung cuti sampai selasa

dah minta izin enpakwe supaya dapat sambung cuti untuk bantu mak ayah dan pengantin
kemas rumah

anak anak dara berdua tu...

sekolah enpakwe yang uruskan semua

terima kasih enpakwe

i love u.......................... ;p


nak buka semua medium di atas...
berapa kali cuba login

sebab????????????????????????????????

lupa lirik kata laluan....
hehehehheheee............... ;P

6 jeJari meNulis:

DrSinga said...

ko makan semut eh???
beskot sarang semut jugak??
:)

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

kesian enpawe
jadi ayah merangkap ibu sekali

...kena bagi hadiah tu...
he he

Wassalam

kak Erna said...

salam sya..alhamdulillah dah selesai semuanya..
tinggal membantu mengemas aje kan..

sayangsayangibu said...

doc
---
bukan makan semut lagi

terr..
minum air ada sekor semut
huhuhu lufe 40 hari



atuk
----
pengorbanan seorang suami, seorang menantu
sesekali apa salahnya kan?




kak erna
--------
Alhamdulillah kak
selesai sudah...
masa tinggalkan rumah tu pun dah tinggal sesikit je...ringan beban mak..
nak tinggalkan kampung pun dah lega.

Ibu n Abah said...

sha...
lama tak bersiaran... tenet menyemputkan diri yer...

abu muaz said...

nasib la....