Tuesday, October 26, 2010 By: kasihibu

MARI KENAL S.I.P.U.T..........

  siput baby babi
 sumber pakcik google



yang ni haiwan peliharaan si spongebob.... ( ,") 

v

v


v


 siput garry sponge bob 
 sumber pakcik google

yang ni sangat sodap..sya sangat suko
pernah cuba buat tp tangan tak berseni jd kuranglah bentuk siput tu... ;p 

v

v


v

v
 
 kueh siput 
sumber pakcik google


yang ni pulak, biasanya di utara baru dapat makan nih, sedap goreng pepedas  
v

v


v

v
 
mee siput
sumber pakcik google


yang ni pulak pengantin dedulu selalu buat .....

v

v


v

v





sanggul siput
sumber pakcik google




yang ni pulak....balik ni cadang nak masak petang semalam dah siap potong ekor dia,
pastu enariq boleh pegang pegi takut takutkan kakak kakaknya ;p
banyak akal betul si ariq tu....

ini kegemaran si KC dan kak ngah nih...cerita disini

v

v


v

v


Ini siput sedut
 sumber pakcik google


meh lah datang rumah petang ni ye...makan siput shedut....
ssrruuupppppp......... 

jangan sampai tersedak sudah yek...

hehehehehehe ;p

13 jeJari meNulis:

kakcik said...

Kakcik suka makan, tapi tak suka mengerjakannya... renyah! :)

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

brummm
brummmm
saya setat kereta nak pi rumah ibu
nak makan siput sedut
he he

Wassalam

gadisBunga said...

sayangnye kite tak reti sedut siput....

tapi perasan bunyi Gary mcm kucing? kihkihkih

Amy Syaquena said...

salam ibu...

amy suka dua siput tue je, satu hak boleh sedut2 tue and kuih siput tue... dua2 sedap

sahromnasrudin said...

masak lemak siput sedut ka??? sedap tue huhuhuhu

Ibu n Abah said...

Sha...
masak siput sedut? nak sikit... sure sedap tu....

Yasminhamid said...

saya tak makan siput sedut.. huhuhu..

kak Erna said...

salam sya..sedapnya siput..masak lomak cili api campur pulak dengan batang keladi..aduhai..sedaaaappp..

ibuintan said...

alahai... kalau dekat memang datang umah ni, nak menyedut sama-sama..

macam kak erna kata.. masak lomak cili api dengan batang keladi memang sodap.. tapi jgn pedas tak tersedut pulak..

Amy Syaquena said...

salam sayang ibu...

amy menziarah pagi di teratak ibu..

sayangsayangibu said...

kakcik
------
memang renyahkan?
baik beli yg siap aje.. ;p



atuk
----
w.salam
tak terabis kami anak beranak makan siput sedut tu ;p

tamak sangat sampai sekilo
yang nak makan 2 orang je dewasa ;o



GB
---
Garyy kucing yg terperaangkap dalam badan siput. ;p



Amy
---
heheheh..selera kita sama...;p

sayangsayangibu said...

sharomnasrudin
--------------
masak dan terpaksa diulang makan sbb banyak sangat



Akak
----
sedap dan rasa tak lalu dah nak makan sbb hari tu masak banyak sampai sekilo nak makan 2-3 orang je



Min
---
hehehehe....faham tu..sesangat faham ;p

sayangsayangibu said...

Kak Erna
--------
kalau dekat harus sya agihkan sepiring ;p


ibuintan
--------
kala terserdak..
pedih tekak ;p



amy
---
tq ziarah ;p