Tuesday, August 3, 2010 By: kasihibu

SANGAT SERAM...........

Sangat takut dan seram cerita yang nak di kongsi nih..


Kisahnya tak ada kena mengena dengan sya pun, tp kawan sekerja
Suatu hari kawan sya memandu sensorang diri, lalu di Olak Lempit dan  Brookland tu, adalah jam lebih kurang 2.00 pagi katanya.

Jarak lampu jalan antara lampu jalan yang lain, kira macam samar samarlah kalau kita nampak sesuatu tu kan?
Tiba tiba dari jauh kawan tu nampak sepasang kaki, yang dia nampak cuma sepasang kaki dari paras pinggang, kawan tu rasa seram sesangat, berdiri bulu roma sampai naik ke muka.

Tapi bila dia dah hampir dengan objek tu, tiba tiba daripada perasaan takut, jadi gelihati sesangat..
sebab......................

v

v

v

v

v

v

v

berdiri seekor lembu  yang berjaya
 menakutkan si encem boy tu... ;p

Objek yang dia nampak tu hanyalah sepasang belakang kaki seekor lembu yang bewarna putih...
hahahahahahhahaaaa.........

seronok kami gelakan dia...ampun fir...... ;p
Lepas tu sya kata, kalaulah lembu tu tahu yang si encem ni dalam keadaan takut..haruslah si lembu tu ketawo berdekah dekah.....
moral of the story
 jangan merayap sampai awal pagi... ;p

13 jeJari meNulis:

honey said...

hahaahaaa.......lawak2.....igtkan tul2 seram........hehehe

kakcik said...

hehehe.. tertipu dek lembu! :)

cheqna said...

hahahahaha
sah2 lembu tu kata
"penakut gak dak ni"
hahahaha

en_me said...

maser tew ader bau busuk takk.. manerlar tau si lembu dok terkentut fulakkk.. ekeke

kak Erna said...

sya..akak tumpang seram..laa..rupanya lembu..cantik lembu sya gelak..siap pakai lipstik ;agi..

Ibu n Abah said...

Sya...
pandai dah dia nak mengena yer...!!!!!
Panggil wolverine cakau kang....
(Aisyah tu pandai tukar jadi wolverine..)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hahaha..

gelak pepagi ni.



*pernah pegi olak lempit tu 2 tahun lepas.pergi dekat dgn Megasteel tu.

alfa juliet said...

tu ler jgn merayau memalam..hehehe....nasib baik lembu

DrSinga said...

cissssssssss............

ayah,ummi, farish said...

hahahahah...mmg lawak ler......

Amy Syaquena said...

salam ibu...

hahahahahaha...tipah tertipu dik seekor lembu

Ibu Sayang said...

Salam Sya,

Mula2 seram & suspen..pah tu gelak besar2..hahaha

matahatijiwa said...

jln situ mmg seremm kalau lalu..ish2...lawok2...mmg conclusionnyer jgn ler kuar pepagi...