Tuesday, August 10, 2010 By: kasihibu

JANGAN LUPA...........

DALAM BANYAK BANYAK MESEJ YANG SYA TERIMA
MARI KITA KONGSI MESEJ DARI ADIK BUNGSU SYA ...........


KHAMIS cari JUMAAT

Nak tanya 
nampak tak SABTU?

Agar ingatkan AHAD bagitahu

ISNIN supaya tak lupa

mesej kat SELASA yang

RABU dah mula PUASA

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN .........


JANGAN LUPA  MEMBACA NIAT PUASA, LEPAS TERAWIH
( KAMI TERAWIH BERSAMA KELUARGA DIRUMAH SAJA )  ,
ENPAKWE AKAN BACA TERUS NIAT PUASA.




pstttt........sya tak sihat batuk selsema dari hari minggu, sbb mungkin habuk letih dan penat segala. tp posa tetap puasa.... ; )

12 jeJari meNulis:

Ibu n Abah said...

Sya....
Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak buat sya sekeluarga.....

ibuintan said...

selamat menyambut Ramadhan yg mulia dan selamat berpuasa

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Selamat Berpuasa K'Eja ! (bolehkan saya panggil ni..)

Semoga segera sembuh.

Catwoman said...

Salam SSI.....

Selamat m`jalani ibadah puasa di bulan Ramadhan buat SSI & family ye.

Jaga diri.

:)

cheqna said...

salam kak
selamat menyambut ramadhan buat akak sekuarga =)

kakcik said...

Salam Sya..

selamat menjalani ibadah puasa. :)

DrSinga said...

salam Ramadham Eja!!!
raya dirumah baru ??
:)

Yasminhamid said...

selamat berpuasa......

ckLah@xiiinam said...

Selamat melayan kerenah anak-anak waktu berrsahur...

:)

en_me said...

salam ramadhan n selamat berpuasa ..

thanx singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg ittewww..

kak Erna said...

sya.selamat berpuasa..alhamdulillah..hari yang kedua hari ni..

sayangsayangibu said...

akak
----
selamat menyambut ramdhan almubarak juga..


ibuintan
--------
selamat berpuasa...



Rin
----
Boleh saja..
selamt berpuasa jua... ;p



zyma
----
selamat berpuasa juga, tak larat kalo...buka saja ye?kesian baby dalam perut nanti dia tendang kuat kuat... ;p


ceqna
-----
selamat berpuasa seronok puaa di pantai timur, memacam jenis makanan ado.. meriah weyy... ;p



kakcik
------
selamat berpuasa



doc
----
selamat berpuasa meh lah berbuka di sini.. ;p



yasmin
------
selamat berpuasa mesti adam belajar puasa jugak kan?


ciklah
------
selamat berpuasa juga, layan karenah anak di bulan puasa nih terutma sahur..memang mencabar.


en-me
------
salam ramadhan..
kadang tak terjengok juga ;p



kak erna
---------
selamat berpuasa juga buat kakerna sekeluarga ;p