Wednesday, July 21, 2010 By: kasihibu

JAMU MATO....LAPIS SANDORA

Hari ni kita menjamu mato ye.... ;o
Kalau nak menjamu selero silolah order..;p
raso adalah dijamin
tukang bikinya adalah SIL
Sya bukan nak jual sangat secara online nih, sebolehnya sya suka buat serahan tangan lagi, puashati

 
Wah sesuko bagi namo Lapis Sandora, sempena namo SIL  tu, 
sesiapo berminat untuk mengedar sangat dialu alukan....... ;p
Lapis 4 beradik sebenarnya ada 5 
tp masam manis tiada dalam  gambar


Lapis Strawbery dan lapis oren coklat


Lapis Pandan dan lapis blueberry 


Setiap seketul adalah seberat 500gram
Harga adalah RM25 tidak termasuk pos ;p

12 jeJari meNulis:

al-lavendari said...

pasal kuih mueh ni kena tanya makngahnya !

saya suka tengok gaya anak2 awak tidur.

macam mentadak mentadu !

Rozali said...

Assalamualaikum Sayangibu

nyam nyam nyam

Wassalam

alfa juliet said...

amboih mentang dah nak raya....lapis sakan..hehe...

DrSinga said...

rayo dah dokat eh???

Kauthar said...

wahhhhhh...menariknya!ceria dan nampak sedapp..

sayangsayangibu said...

Pakngah
-------
sya pun suka tengok gaya diorang tido, tp enpakwe ajar anak tidur cara sunnah.

psstt..makngah caka apo?


Atuk
----
W.salam
hehehe...itulah namo eh jamu mato ;p



Alfa
----
;p

sebonar eh lapis sandora tu tak tunggu raya, memang sentiaso buat sbb ado yg sentiasa order tuk makan makan.


Doc
---
Rayo lambek lagi....
( lambek adalah lambat ;p)


Khautar
-------
Sobab tu badan akak di pampam oleh lapis sandora nih ;p

Ibu Sayang said...

SSI,

Sodapnya nengok semuo kek2 itu..

kak Erna said...

sayang ibu..macam mana akak nak order ni..kek lapi ni..memang kegemaran ni..nak buat hidangan masa raya nanti..cantik2 pulak tu..

Yunus Badawi said...

Terer SIL awak buat kek lapis Sarawak ni. Kalau mcm ni tak payahlah susah payah nak ke sana cari kek lapis kalau teringin nak makan hehehe

sayangsayangibu said...

Ibu Sayang
-----------
Memang sodap kak, anak anak sya suka, termasuk omak eh ;o


K.erna
------
Akak duk s,ban kan?tak ado masalah sya balik kg, boleh saja menyinggah.. ;p


YB
---
Bertuah sya dapat SIL yg pandai buat kek tu, sbb adik ipar dia ni pandai jugak..
tp pandai makan ;p
Kalau teringin nak makan, datang lah jenjalan dirumah

azueriena said...

AZUE SUKER SANGAT KEK LAPIS TU..CANTIKK SANGAT..U KAT MANA NIE?CAMNER NAK ORDER

sayangsayangibu said...

azu akak di k.langat kalu nak order boleh saja..