Tuesday, July 20, 2010 By: kasihibu

MELIHAT MEREKA TIDUR.....

Lihatlah aksi anak anak tidur, lokasi adalah bersepah sepah
gaya tidur, macam macam gayo ada....

Mentadak mentadu macam mano sya tidur?
hehehehehehe.... tu permainan maso kocik kocik dulu, kalau jumpa mentadak mentadu tu, 

kesian tak pasal pasal kena dera tanyo aksi orang tidur..
ado sesiapa pernah main soal soal dengan haiwan tu tu tak?

enariq...

kakak chantik

Kak Ngah dan KC

enariq 

Ayong dan enariq kesian ariq jd bantal.

nangis tak selesa

comeeelllllllllllll


Aksi yang bawah ni, masa tu diorang semua ada dalam bilik, aktiviti hujung minggukan,
 bila dah  lama tu sonyap je, cuba intai
kelakar pulak tergolek golek aje adik beradik leno.............

hambik bersepah sepah........

errppp mano lagi sorang?

bawah katil pun jadi..........................

10 jeJari meNulis:

kakcikseroja said...

Kalau dah ngantuk.. bantal pun tak perlu, tilam apa lagi.... :)

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

saya masa kocik dulupun ada mendera mentadak mentadu tu

yg heran dan ajaibnya, bila kitanya macam mana sayang ibu tidur he he, dia buat aksi
itu la kebesaran Allah

sekarang tak nampak lagi benda Allah tu, pupus kut

Wassalam

Ibu n Abah said...

sya...
masa anak tidor.. memang ada rasa belas dan sayang sungguh hati kita tengokkan.. hendak2 yang kecik2 lagi tu...
kita cium.. kita belai...
tapi dengan anak yang dah remaja.. jangan cari pasal...
air liur basi... aduh.... patah semangat...

sayangsayangibu said...

kakcik
------
tido sambil berdiri pun jadi,
maso meeting pun boleh tertido...heheheehe...bahayo ;p

Atuk
-----
W.salam
macam macam aksikan?kebetulan ke tak tahulah, tp memang seronok.


Akak
-----
Masa diorang tidur tu, memang belas, nampak air muka diorang, peluk peluk..
tp diorang tepis, sbb ibu kacau
tidur tu.a terbentuk..itu tandanya ahli geografi.. ;p
air sungai meleleh memacam pet

DrSinga said...

kahkahkah...
anak sapooooo laaaah tu!!!!!
gambor omaknya mana?

cheqna said...

salam
hahahahaha
comel
macam2 gaya ade kan...
bawah katil pun bawah katil la..
janji lena =)

Sya Annur said...

ingat anak sya je suka nyorok bwh katil! hahaha

kak Erna said...

sayangsayangibu..memang suka tengok anak2 tidur kan..akak sampai dia orang dah besar2 macam ni pun masih lagi suka intai ketika dia orang dah tidur kat bilik tu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sampai bawah katil perginya..

hehe..

sayangsayangibu said...

doc
----
Itu namo eh anak ayah dan ibu ;o
gambar omak eh ado tp tak boleh tayang hehehe...


Ceqna
-----
tidur bawah katil sejuk...memang best, dulu kekecik akak pun suko tidur bawah katil.


Sya
---
hehehehe....macam ngelat nak komeh katil yo, tido bawah katil ni kan?


k.erna
------
Seronok, memacam gaya, sya suka kacau diorang tidor
kalau tidur sianglah, kalau malam..memang suh diorang tidur awal awal sbb nak ke sekolah

Rina
----
Iolah...Nur atika tu memang suka tidur bawah katil, kadang baca buku, buat kerja sekolah pun bawah katil.