Saturday, July 31, 2010 By: kasihibu

GEWAMMMMMMMMMM..........

GERAMMMMM......

*&^%$#@#$%&%$#....................
Lebih kurang ginilah aksi dia
Kes ni jadi masa tu sya bawak kereta bersama anak anak
kami nak pergi S.Alam jumaat petang tu,
biasalah lalu dekat Johan Setia nak masuk Bukit kemuning tu, lepas trfic tu ada sebuah sekolah
Ada satu budak lelaki, sah sah lah pelajar sekolah tu
baru keluar bawak motor, kira depan sya
Memang sakiiiiiiiiiiiitttttttttt    hati ..
sangat saaakkkkiiiiitttttttttttttttt hati

Pasal dia boleh buat weel depan kita lagi, angkat  angkat handle motor tu
 geram tui....

Pastu kebetulan dia nak buat pusingan u tu, maknanya dia kena perlahan motorlah kan

Apa lagi, sya bawak dekat, slow sikit
sya cakap
Wey...kalau kou nak pergi mati
tu depan tu
ada kubur.
(memang depan sikit ada tanah perkuburan)
haaa...ambik akak dah marah dik
memang marahhh sesangat
bayang kalau dia jatuh kita tak sempat nak brek?

Budak tu pun
apa lagi terdiam dia, agaknya dia terkejut kot....

Anak anak sya...
Lagi pulak terkejut diorang
Ayong cakap ibu pasal apa  ibu cakap macam tu?
Ibu geram sangat, kalau dia jatuh depan kita camne?

Nasib baiklah budak tu tak kejar sya, kalau kejar harus sya drive terus ke balai polis.
gewaammmmmmm..sangat menyusahkan orang...

14 jeJari meNulis:

kak long said...

memang sakit hati tol baco n3 ni...
kok kaklong pun buek cm tu gak...
lom kono ngn abg kaklong,dio dobik bdk tu laie ado...baru padan muko...
eeee...gorammmm yo ni...!

jedi said...

Elok akak souund gitu...sy pun geram ngan budak cenggitu

rynas said...

itu ler budak2 skang ni main ikut suka dia jer tak fikir org lain. betul tu kalau dia jatuh ke depan dan kita tak sempat brek dah jadi masalah dua2 pihak yer tak???

Ibu n Abah said...

sya...
kalau akak pun akak akan cakap cenggitu....
akak tambah lagi...
'hei.. nyawa kau ada dua yer.. kalau mati yang ini kau ambik lagi satu...'
tak sayang nyawa betul...

kak Erna said...

sya..akak pun pernah kena..dia main2 depan kete kita..abang akak hon je..disepak balik kete kite..siap maki2 lagi..hish..budak2 lagi dah buat perangai macam tu..

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

silap2 motor tu ayah dia punya
curi ambik kut

Wassalam

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

wohohoho... ada orang gewam..

memang patut grrrr dgn bbdak yg tak makan saman camni tapi kena hati2 jugak.

lain macam sikit hangin dorang tu. takut benda yang tak diingini terjadi.

Yasminhamid said...

biar padan muka dia... kalau jatuh dah nyusahkan orang...

cheqna said...

budak2 yang tak reti bahasa
tapi takut gak kak..kang kita sound2 macam tu dia apa2kan kita karang..naya..huhuhu
tapi ok la kalau kak tak de pape

penjejak maya said...

salam,

nak tempah maut la tuu..

DrSinga said...

semoga insaf lepas kena sound...
depa ni tak sayang mak bapak...

alfa juliet said...

eeee budak2 la ni...

Mya Elzara Batrisya said...

Betu lah kak.. budak2 nie tak takut langsung... klu jatuh @ Eksiden tue terus Innallillah.. tak per... tp. klu cacat seumur hidup... kan dah susahkan mak bapak nak jaga... mcm maner lah nak bg dorang nie sedar... lg di tegah.. g menjadi2...

silvertech said...

ish2...anak sapelah tu kan...kecik2 lg dah jadi mat rempit...sabo jelah kak