Monday, July 26, 2010 By: kasihibu

8 PERINGKAT.......

Sya......

baru baco nih

nak kongsi

sumber pakcik google

sekadar...nak kongsi
bilo baca rasa macam terkeeeddduuuuuuuuuuu......

sobab...........

usio enpakwe di peringkat itu adolah.......

mari kito semak

Majalah wanita Bil: 1392
Ruangan klinik lelaki m/s: 106
Tajuk: 8 peringkat seks lelaki
---------------------------------------

Bayi 1 hari - 1 tahun
---------------------
Jantina bayi di kenalpasti setelah bayi dilahirkan.Jika lelaki keadaan zakar dan tekurnya kelihatan sempurna adalah petunjuk yang baik.Namun jika ada kelainan segeralah berjumpa doktor untuk di rawat sebaik mungkin


Kanak kanak 1-10  tahun
--------------------------
Zakar dan telurnya akan berkembang selaras dengan  pembentukan kanak kanak.
Pada usia seawal 5,6, atau 7 tahun, kanak kanak lelaki  sudah mengetahui mengenai seks dan akan cuba melakukan seks secara sedar atau tidak sedar , samaada geseran atau bermain main alat kelamin kawan kawan
Manakala usia 8-10 tahun ada yang sudah pandai melakukan onani, oleh itu nasihatkan anak supaya tidak melakukan perkara tersebut dan terangkan perbuatan tersebut tidak baik.


Remaja 10 -19 tahun
----------------------
Anak lelaki sudah pandai dan mengetahui mengenai seks dan ingin mencuba jika ada peluang.Ada yang menonton CD adan membaca buku lucah bersama kawan kawan


Dewasa 20 - 29 tahun
----------------------
Peringkat ini lelaki telah bersedia untuk berkahwin.Seks adalah sesuatu yang amat dinanti nantikan.


Peringkat 30- 40 tahun
-----------------------------
Lelaki yang berumahtangga sudah mula mengintai wanita wanita lain selain dari isteri.Ini kerana nafsu lelaki sering kali memuncak.


40 tahun ke atas
----------------
Apabila lelaki mempunyai kehidupan yang kukuh, mereka mencari wanita lebih muda.Bagi yang baik dan jurus, mereka akan kekal setia dengan isteri.Manakala bagi mereka yang nakal dan kuat nafsu, mereka akan mula berusaha mencari cara untuk berkahwin lagi.


50-55 tahun
------------
Peringkat ini seorang lelaki yang normal mampu bersama dengan isterinya dalam lingkungan tiga kali seminggu , dan seminggu sekali bagi lelaki yang lemah.Lelaki yang mempunyai pasangan yang muda akan lebih bertenaga dan kekuatan yang luarbiasa.



Usia 55 tahun ke atas
----------------------
Benih lelaki pada peringkat ini akan berkurangan tetapi masih mampu menghasilkan zuriat sehingga umur 70 tahun



-----------------------------------------------------------------------------

Penat menaip, itupun skip...heheheheheheh
nak baca lebih lanjut silolah baco majalah wanita tu.

wahai para wanita wanita silalah baca dan fahami yo....
bersamolah kita belajar kelas di petang isnin yang indah ini.


opss....nak sambung sikit: en hero hero silo bagi pendapat sikitt...tq ;p

8 jeJari meNulis:

kak Erna said...

sya..tak perlu terkedu dan risau..sya dah bersama dengannya lama dan dah tau..macam mana nak nak buat dia tak pandang orang lain kan..cuma waspada aje..

ibuintan said...

salam sha,
wah kena hati-hati ni, zon bahaya tu...

kakcik said...

Salam Sya..

andaian penulis je tu.. bukan sam naluri setiap orang! :)

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

kisah di Makkah
4/5 perniaga yg saya jumpa
peniaga (p):ini isteri yg ke berapa

saya(s):seorang sahaja

p: Masyaallah

s:awak isteri berapa orang

p (kebanyakan):3 isteri, 4 isteri
jarang yg 2

eh eh
betul ke pendapat saya ni

Wassalam

rynas said...

wow..best nie baca...

Sya Annur said...

aha, ada terbaca gak artikel tu. buat ingatan la...

en_me said...

ghiteww kanns.. ihihi

Mak Su said...

scary jugak fakta ni..... huhuhu