Friday, June 25, 2010 By: kasihibu

Selesai Sudah.........Akhirnya.............

Opsss............

Gambar adolah golap, dah sah di panggung wayang ye.... ;p


 
Beli tiket tengok karate kid ; ) 

 Sebelum masuk sya, enariq ,ayong dan KC disini
yg lain turun bawah mall beli belah.

-------------------------------------------------------
Selesai sudah aktiviti masa balik cuti sekolah minggu lepas, 
Lepas balik dari berendam di Jeram tu, dah makan makan rehat rehat dan lolapkan mato,
mengantuk sangat sangat dan lotih badan. Sebab nak memandukan alasan..kata sajolah kaki tido
jadinya masa  enariq tido sya pun ambik kesempatan tido juga .

Dapat selelap 2..wah boleh kira pulak lolap mato tu hehehehe.. ; ) barulah kami bergerak balik ke rumah, cadang petang tu nak bawak anak anak main boling dekat hotel Era di Bahau tu, tapi hajat adalah tidak kesampaian, dek kerana kesuntukan masa dan ada agenda yang lobih penting, haruslah basuh kereta 

Dahlah guna  kereta enpakwe , takkan nak biar dalam keadaan tahi lembu, 
baunya lagi...weehhhh tak kuasa  nak bau dah, harum semerbak sangat.

 

Lepas  selesai semua, makan malam dan solat
Isyak kami pun bergerak 
ke Upwell Bahau pergi tengok wayang...

Makcip yang sedang  on call kesian dia sedang syok tido 2++ kena panggil bertugas
pun turun sama tengok wayang 
cerita yang sama untuk kali yang ke-2

Osah eh.,pengaruh cerita karate kid ;o
Nak tahu enariq sonyap yo melayan karate kid tu
Cerita adalah sangat sangat best..memang tak rugi
Jadi apo tunggu lagi...bawaklah keluarga sebagai hiburan santai untuk rehatkan minda... ; )

Ok itulah saje.........aktiviti cuti sekolah anak anak.... 
harap harap anak dara berdua tu enjoy hendaknya. 



7 jeJari meNulis:

al-lavendari said...

orang tua-tua kata, menidurkan anak - hilang podih mato. menyuapkan anak - hilang podih hati!

bila cerita tu nak main kat tv ?

sahromnasrudin said...

klu mcm nie, mesti depa minta cuti skolah dipanjangkan lg sebulan ka heheheheh

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

lepas tenguk wayang
enariq tu ber karate jeee
jangan2 pasu bunga pun di keratenya

Wassalam

sayangsayangibu said...

Sahromnasrudin
--------------
Cuti sekolah sebulan tu diorang dah b.tahu nak bercuti di Melaka


Pakngah
-------
sekarang ni mak bapak pulak
menghilangkan bosan anak anak
bawak tengok wayang

hehehe..main dlm astro dalam hujung tahun ni lah tu agak eh..
Astro kan kayo..


Atuk
----
w.salam
enariq suka sepak bola
tak ada bakat lagi berkarate kot?
ntahlah tp mcm ada bakat juga karate orang tu
dia dah melawan kalau si KC kacau dia.

Yunus Badawi said...

kat Bahau pun ada mcm2 xtvt ya. Meriah.

ckLah said...

ckLah tak pernah masuk panggung wayang....apatah lagi anak-anak ckLah...


He..he..

rynas said...

banyak aktiviti cuti sekolah ni kan bagus betul. mg anak-anak gembira dengan semua xtxt tu..