Monday, June 14, 2010 By: kasihibu

Ni dia pujaan Malaya.........

Asyik melayan gambar skandal baru sajokan  ;o
hari ni layan gambar buahhati pengarangjantung, intan payung segala jenis payung Sya..

-
-
-
 - 

tarraraaaaaaaaaa.............

the most empoten siencem boy.........
 - 
-
-
 - 

EnMuhammad Ariq Bin Mohamad Munir.........
Asyik membelek...

 

kali pertama teruja dapat makan gegulo...













wambut adalah panjang,enpakwe tak bawak g gunting lagi..
Perkembangan enariq diusia sekarang adalah
~ Faham dan pandai buat apa yang disuruh
~Sudah menang bila bergaduh dengan si KC
~Sangat suka mengeget.......ohhh sakitttt!!!!!!! sangat pandai geget cari tang daging sajok ;p
~Sangat suka makan, mamamamamamaamamamamamammmm... bunyi mulut

~Sudah sebut mama, ayah dan nak.. (  isshhhhh... mama? waaaakkkkkkkkkkk...nape tak ibu?  : ( : (  )

~Bila bunyi azan, dia pun macam mengazan sekali, siap rukuk juga ; )
~Pantang buka pintu, sangat laju saja berlari keluar

eerrmmm..sangat banyak perkembangan enariq diusia sekarang
bijak sungguh..gerammmmmmmmm..
issshhh rasa nak peluk kuat kuat,
geraaammmmm..................

13 jeJari meNulis:

Ibu n Abah said...

sya..
mula2 akak takut nak buka tajuk entry sya ini.. takut sya letak gambar si sut merah, pakai bow tie, rambut ala2 pondan ... (mahap cakap..) tp bukak jugak.. rupanya MEMANG SAH si jejaka idaman malaya....
comei sungguh lah....

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang ibu

jangan peluk kuat2 si Ariq tu
penyek budak tu
he he

kak Erna said...

jbisayang..memang seronok sunggoh melihat perkembangan..anak...macam2 gelagat yang melucukan puan ada..bahagianya...

sayangsayangibu said...

w.salam Atuk
-------------
seronok geram segala ada,macam macam keletah dia sekarang


Akak
----
gelak sya baca komen akak..
hehehehehe...(,")


Kak Erna
--------
Itulah pasal..walaupun hari hari depan mata
rindurinduan jugak bila ditempat kerja.

ibuintan said...

lihat anak membesar depan mata memang mengujakan, kenangan terindah untuk dikenang sepanjang hayat kita

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
seronok dan mengujakan..
bila dah besar memasing dah bawa dirikan..
putaran hidup..

DrSinga said...

bagus nya ibu Ariq ni...
(tak macam saya...)
dah besor ni baru bagi kebenaran makan lolipop...

silvertech said...

ariq ni umo bape? lebih kurangla rambut anak kita kan...

Mak Su said...

aramak... jangan geget nenek su maksu, hihihih

sayangsayangibu said...

Doc
---
Yang bebenarnya tak sempat nak sorok gegula tu, kalau ikutkan diorang nih mana boleh makan gula gula
sbb sayang gigi
tp kenduri ni kan banyak dapat gegula, enjoy sakan anak anak kalau tak dipantau dulu.


Silvetech
----------
Ariq 1thn 3 bulan ++


maksu
-----
dia memang suka mengeget..sangat bahaya, kena perhati selalu, takut dia geget anak orang, sangat sangat bahaya....

Yunus Badawi said...

Anak2 kita yg baya enariq tu mmg sedap dibuat main. Tengok perkembangan siasah dia pun seronok.

Skrg dah pandai makan gula2 kojak ya? Mcm Adam juga. Baru2 ni bawa pergi Giant abg dia ajar makan gula2 lolipop tu. Skrg pantang nampak dia nak huhuhu

Yunus Badawi said...

Dia suka menggigit eh? Jgn dia gigit susu emak dia masih disusukan sudahlah hehehe

sayangsayangibu said...

YB
---
Seronok melayan diorang ni, ada sajo idea nak buat, macam macam..
sya suka tengok dan perati aksi dia, lelaki ni memang lasak dari perempuan
macam2 benda di buat tu kakak2 tak pernah buat


YB juga
---------
Disebabkan pasal tu lah makanya sya tak sanggup nak menyusu dia lagi
makin kita kata sakit lagi dia geget sambil senyum lagi...
tak sanggup...boleh menangis sbb dia geget