Thursday, June 10, 2010 By: kasihibu

I..... ADA SKANDAL BARU.......... ; )

ohhhh.....tidak bukan yang nih!!!!!! (fengsan)



tp........



V


V


V



V



V



 selain pakwe golapku yang nih....


 I ada  pakwe golap yang lain.....
wahhhhhhh......... 

 v


v


v


v


v


v


v



 ohh...fengsannnnnnnnnnnnnnnnn............



opsss....fengsannn lagikkk!!!!!!



senyuman tu.........
fengsan lagi dan fengsan.... 


Sekarang sya gilak melayan ceritera nih...
sangat best, seronok enjoy....

dan terpaksa bergaduh manja mengada berebut tv
dengan enpakwe yg nak menonton berita
sampai sya sorok remote
hahahahaaaa....muleh gitu?

jawapannya boleh saja............. ;p

Brilliant Legacy

setiap hari ISNIN ~ JUMAAT
JAM 8.30 ~ 9.30 MALAM DI TB 8......

Wajib sesangat mengadap ceritera ini... 




------------------------------------------------------------------- 
opss.....gambar yang atas sekalik.....
rambut tu je macam samo..
hahahahahaa......
larikkk....
nanti DOC singa mangaum........... ;o

16 jeJari meNulis:

Ibu n Abah said...

Sya..
bukan setakat doc singa mengaum... akak pun nak mengaruk sama.. adaker patut sya pilih si sut merah tu????
dahlah dia tak tahu nak gunakan gantinama diri pertama macam orang yang normal... saya ker.. kita ker.. hamba ker..

kak Erna said...

sayang ibu..dah lama tak tengok tv8 ni.kecuali sabtu ahad 7.00 pagi dan 4.00 ptg..sya ni..mengingatkan akak kegilaan akak ngan cerita korea masa muda2 dulu...sanggup perabih duit beli vcd tu...

Catwoman said...

Hihihihi.....

Adoiiiii la....sy pun nak fengsannnn gak la bila tgk gambar yg 1st tu....rasa2 kalau fengsan, sampai ke 2 Alam ke sampai ke Alam Barzakh ke??

Sy setuju dgn "Ibu n Abah"... kelakar benor la si sut merah dan ada reben tu. Kalau dia bahasakan dirinya Doktor, sy nak bahasakan diri sy sbg Businesslady la.

:)

alinac lover said...

hensem scandal baru mu..hehhe

rynas said...

wah..kalau yg pertama tu kaya tuh..hehhehe
yang kedua tu suara sedap...
hehheh..

en_me said...

membasah takk.. ekeke

DrSinga said...

cissssssss.....
berani kau letak gambar yang kedua itu lagi!!!!!!

alfa juliet said...

mcm kakak sy la sya ni..tgk laki dia suka, mesti ckp pengsan..hehe

Yunus Badawi said...

oits dah layan citer ni pulak. Pastikan suami dan anak2 dah makan sebelum tengok tv. Nanti ada yg kebulur pulak

larikkssss

Yunus Badawi said...

Mamat yg mula2 tu pun masuk dlm blog awak ni? Buat habis karan aje hehehe

sayangsayangibu said...

Akak
----

Rambut dia tu mcm sama
erpp adakah dia pun minat cerita korea?
ni yg muskil nih....... :P


Kak Erna
---------
syok kan, layan cerita korea nih, cute miut je diorang nih..setakat syok layan cerita aje kan kak.. ;o


Catwomen
--------
hahahahahaa.....wambut tu.
isshh..ishhh..isshhh
tak terniat pun nak menyumbang rm 20 juta tu ;p


Alinac
-------

hehehe...scnadal dlm tb sajok..
chinta hati totap enpakwe ku yg tak encem tp manis ado... ;p
terima kasih singgah...


Rynas
------
kayo sobab boleh kuruskan orang ..
bagus jugak tu kan, sekurang2 membantu..
ohh yg ke-2 tu haruslah...sungguh suka lagu lagunya
kain pelekat lalallaa..lalalaa... ;p


en_me
------

tidak sampai kesana pulak
setakat skandal suka2 sajok
enpakwe sya pun ada skandal artis2 nih nak tahu siapa?
siti nurhaliza
sampai sya naik jeles masa dlu2lah, tak bagi pun dia dengar lagu2 siti tu hahahahaa.....kronik kan?


Doc
----
berani rampas lah dari sya... ;p

Alfa
------
fengsan...kalau mengandung kenan budak korea tu muleh tak? ;p


YB
---
perkara yg patut di dahulukan wajib dahulukan
bilo dah kenyang pewut barulah suko hati... ;o

YB Lagi
--------
mamat yg tu..wambut dia macam samo, adakah dia pun peminat ceritera nih
muskil...muskilll... ;p

ckLah said...

Selamat mengumpul pakwe..

:)


(ckLah gurau-gurau je ye!)

sayangsayangibu said...

hehehe..
ciklah tak ada hal funye...
dialam nyata tidaklah kan?
dialam buniyan sajok... ;p

sheila said...

amboi...bukan main lagi nak berkekasih golap bagai yo

sayangsayangibu said...

Nest
----
setakat nih baruuuuuuuu
2 horang tu..
hahahaha... ;p

mamawana said...

OOOoooooo....ada skandal baru eh....ihikkkksss.....nak join skandal.... ihikkk...sssyyyhhhh