Wednesday, June 9, 2010 By: kasihibu

Naik kereto L.E.M.B.U................dengan farish


---------------------------------------------------------------------------------------

Syarat2 amatlah mudah sgt2....

1. wajib jadi follower afishamaya...kalau x follow x leh menang..heehehheheh ~ ohhh syudah

2. pastu tinggalkan komen kat entry  nie dan  tulis komen "SAYA NK MELAWAT MELAKA", tinggalkan link sekali tau....jgn lupe :) ~ okeies

3. upload banner kat entry & sidebar & link kan kat entry ni  ~ yup

4. tarikh tutup : bermula hr nie sehingga 26 June 2010 ~ roger

jom ramai2 join...pastu yg dah join jgn luper bagitau kawan2 yer ~ B.A.I.K

-----------------------------------------------------------

Sya dan semua ahli keluarga sya sangat sangat mahu g Melako

~ nak makan asam podeh yang sodap tu

~ En Ariq nak naik kereta kudo  lembu dengan Farish merayau rayau bandar Melako sambil menghayati sejarah Melayu Melako.

~Nak cari dodol duyan yang sangat sodap tu

~ Nak raso  makan ikan bakar di Umbai tu

tp

v

v

v

v


ummi farish yang belanjo 
hahahahaha......  ;p



4 jeJari meNulis:

Ibu n Abah said...

sya..
akak pun nak cuba asam podeh sodap kat bachang... makan ngan roti canai...

sayangsayangibu said...

kak hirup pun sodap...... ;o

alfa juliet said...

selamat berjalan2...melaka memang best

kak Erna said...

sayangsayang ibu...betul ke nak ke melaka..sama pulak hala tuju kita..anak akak la ni..akak ajka pi pangkor..melaka juga yang nak ditujunya..suka sangat mnelaka..