Wednesday, June 16, 2010 By: kasihibu

Aksi Ariq

Tengok dia nak ambik apa...?



Dia dah dapat dah......

heheheheee....main 'kapal' guna selipar mama

merajuk mama ambik selipar...


--------------------------------------------------------------

Bila perasaan sedang amarah, tengok aksi anak walaupun hanya dalam gambar 
rasa macam terlepas segala kemarahan...

semoga masih ada secebis dan beberapa  cebisan lagi kesabaran berada di dalam hati sya sebagai kekuatan untuk berfikir dan bertindak secara rasional.

Bak kata orang 
Biarlah mereka buat begitu, hukum karma dari Allah itu ada...
Sya percaya pada hukum karma itu

Yang di atas tidak selamanya diatas, bila tiba masanya akan jatuh kebawah juga
ibarat tupai, sepandai pandai melompat menerjun,
jatuh ke tanah juga akhirnya....



9 jeJari meNulis:

sahromnasrudin said...

salam...dalam makna itu..semoga tabah hadapi permsalahan yg dimaksudkan

Rozali said...

assalamualaikum Sayang Ibu

merajuk untuk ambil perhatian

anak sebagai penguat ikatan suami isteri

Wassalam

Jiejah @ Iza said...

betul k.eja
anak ni kira penyelamat la kan :D

ayah,ummi, farish said...

farish pun sama..kemain suker pakai selipar org2 besar..kita takut dia jatuh jer..pantang lepa..confirm dia pakai

sheila said...

apo kono ni kak..
dari cito pasal gamba ariq..tetibo emo lak...

Ibu n Abah said...

sya..
ariq bagi hint.. ajak naik 'cruise' sekeluarga...

sayangsayangibu said...

Shahromnasrudin
---------------
w.salam
harapnya begitulah..sabar separuh daripada iman.


Atuk
----
w.salam
betul tu anak 2 merajuk mahu diperhatikan,dibelai dipujuk..
tp kadang lagi dipujuk lagi merajuk.

Mommy adam
----------
penghibur, madu dan racun segala.. ;p


Nest
----
konflik dalaman, bila terpandang muko diorang w/pun gambar boleh tersonyum semulo


ummi
----
keletah yang menghiburkan..


Akak
----
di tasik putrajaya pun ok kan?

DrSinga said...

apakah kerana kasut ibu besar macam sampan?????
lariiiiiiii.......

sayangsayangibu said...

Doc
----
Kasut sya adalah saiz 7...
heheheh...kecik sikit dari sampan ;p