Thursday, May 13, 2010 By: kasihibu

Khazanah Negara..........

Hari ni lelebih rajin pulak nak buat en3  ;o

Saja nak kongsi
Dah lama dapat tp, tak sempat nak masukan dalam blog nih
Sibuk melayan perasaan hari tu kan..dah buang jauh jauh tak mahu dikenang lagi...

Ini dari Nur Atika


Ini pun dari Nur Atika dan Ayong Nur Aisyah
yang melukis adalah ayong...tp gambar ayah tak ado,
 alasan bukan hari bapa ;o

Cuba baca apa yang Ika tulis tu.....Ya Allah..sangat menyantuh hati Ibu... : ( :(

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ini pun Nur Atika punya.


Lain kali nak bagi tengok ayong punya hasil kerja pulak....

Puas cari lukisan keris tu entah mana dia simpan..nanti kita belajar tentang RUMAH KERIS ye...

8 jeJari meNulis:

Mak Su said...

speechless

dan nak amik kesempatan nak ucapkan, Selamat Hari Ibu

sayangsayangibu said...

iolah maksu...

selamat hari ibu juga..;o

Yunus Badawi said...

Budak2 skrg. Sejuk perut ibu yg mengandungkan.

dalila said...

apasal lukisan budak2 camtu ek..sama jer ngan lukisan anak saya...sebijik..diaorg ada persatuan melukis kanak2 agaknyer..

sayangsayangibu said...

YB
Kadang geram jugak dengan perangai anak anak ni, tp betulkan anak anak penawar duka...

Dalila
hehehe...memasing belum ada skil lagi kot..;p

silvertech said...

xsabo tgu anak sy beso...nak suruh dia tulis camtu gak...haha

selamat hari ibu ^_^

Yasminhamid said...

litesselamat hari ibu...
anak saya bgtau dengan happynya dia buat kad hari ibu kat sekolah.. punya excited nak tunjukkan. sekali kad tu hilang.. nangis dia sebab tak boleh tunjukkan pada ibu...

rynas said...

wah siap ada lukisan rajah salasilah keluarga