Thursday, April 1, 2010 By: kasihibu

Si kakak Chantik




En3 ni adalah hendak mengadu nih..............  :(  :(  :(  




9 jeJari meNulis:

al-lavendari said...

maaf saya baru mengikuti blog ini .. mama tu siapa ? nenek dia ke atau penjaga dia ! kalau nenek dia biasalah tu !

Jiejah @ Iza said...

di rumah pengasuh kerrr ??

kalau saya susah sikit kot nak benarkan ..setakat nak bermesra²an x mengapa tp kalau overnite huhuhu
mau saya plak yg x bleh tidur eekekekke

sayangsayangibu said...

bos, mama tu pengasuh dia n enariq, anak2 lebih banyak masa dengan pengasuh/ditaska/sekolah berbanding dengan ibubapa,
jd masa untuk ibubapa bersama anak2 sangat terhad...bila si KC buat gini,lagi terhad masa untuk bersama dengan dia :( :(

sayangsayangibu said...

mommy adam,
bukan tak paksa si KC balik, dah berapa kali bila dah masuk kereta dan berjalan,si KC cuba buka pintu / tingkap hendak keluar dari kereta jadi sungguh BAHAYA

JMR said...

akk memang cantik..cian dia..manja ngn ibu ye...

Yunus Badawi said...

saya tak pandai nak bagi nasihat sbb anak2 saya semua kami (emak yg lebih banyak sebenarnya) sendiri yg jaga. Mungkin ini untungnya kalau isteri tak bekerja hehehe

sayangsayangibu said...

JMR
tq..dia memang manja dan banyak cakap,tp rasanya dia lebih manja dengan pengasuh, kalau dirumah kena sakat dengan kakak2 asyik sebut mama

sayangsayangibu said...

YB
yup itu untungnya kalau tidak bekerja, masa mula2 dulu ada jugak enpakwe bagi signal dok rumah saja, urus rumahtangga, tp sekarang ni macam2 nak dibayar nak ditanggung, kesian pulak enpakwe makanya sya pun bekerjalah selagi terdaya dan tak sabar nak tunggu umur bersara ;p

zahidah said...

kak eja.....
sian akak......
kakak chantik...syg kt ibu dia sebenarnya......cuma dia tk sampai hati tgk mama dia tggl sorang kot...
tk per..tk per..nanti blh ambik cuti lelama skit bwk kakak chantek pegi bercuti..spend kan masa lebih utk dia... ;)