Sunday, April 4, 2010 By: kasihibu

Aku bukannya superman....

Ini gambar abang encem  dalam watak superman, tp rasa dah mati tak silap , 
dan lumpuh masa terbang macam superman,kalau tak silaplah ;p







errppppp...yang ni iklan siapa yang nak jadi superman, 
wah ada produk baru superman yup? ;p








Dan yang ni pulak lirik lagu superman ;p






aku bukanlah superman
aku juga bisa nangis
jika kekasih hatiku
pergi meninggalkan aku

ayahku selalu berkata padaku
laki-laki tak boleh nangis
harus slalu kuat
harus slalu tangguh
harus bisa jadi tahan banting
tapi ternyata sakitnya cinta
buat aku menangis
ayahku selalu memarahi aku
jika jatuh air mataku
kata ayah slalu air mata itu
adalah tanda kelemahan
tapi ternyata air mataku
ternyata jatuh juga
ayahku tersayang maafkanlah aku
jika aku masih menangis
masih belum bisa menjadi seperti
apa yang ayah selalu mau
kita berjanji ’tuk tidak lagi
menangis karena cinta

notas: yang mana satu pilihan anda? hehehehe..kalau si Kakak chantik, dia suka sangat lagu  superman tu, dia nyanyi terabur terabur, chinta hati si enariq goyang goyang badan sambil sengih2... 

7 jeJari meNulis:

DrSinga said...

superman...spender kat luar..

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

samalah ngan anak akak suka benor nyanyi lagu superman tuh

Mak Su said...

baby w pun suka nyanyi lagu superman tu.... siap dgn lenggang lenggok, hehehe

sayangsayangibu said...

drsinga
itulah kan muka encem tp,....

sayangsayangibu said...

sicantik,
kebanyakan anak2 memang suka lagu tu ;p

sayangsayangibu said...

maksu
telatah anak anak seronoklah tengok kan?chomeelll saje!!!

zahidah said...

lagu ni dah jadi siulan anak-anak sy..termasuk lah idzham yg 3 tahun tu.....

skang ni lagu indon juga..lupa dah tajuk apa...
yg psl nk cari calon tu...
"pengumuman..pengumuman.."