Wednesday, April 21, 2010 By: kasihibu

Jangan main api..............

Hari ni adalah sibuk,
tp mahu juga buat en3, komen komen nanti ada masa kita balas
sekarang tak sempat

cuma satu je kita teringgat nak kongsi

mari kita asah minda pepagi nih ye..................

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ada beberapa orang  berada di dalam sekotak mancis?

kalau berani cuba jawab ye.........


heheheheeee........


 sayanggggggggg................
semua  ;p 

11 jeJari meNulis:

DrSinga said...

berapa sen sekotak mancis sekarang ek???
kreatip 'love' tu!!!

al-lavendari said...

tak berani jawab .. bahaya, nanti terbakar !

sayangsayangibu said...

dr
entahlah dah lama tak jumpa kotak mancis tu,sebb sekarang semua guna gas kocik tu, petik aje

Tuan (tak tahu nak panggil nama)
opss...tak berani nak jawab..hehehe...
jawab je
sbb si ayong boleh jawab,ibu dia pun tak menyangka sbb ibu pun tak boleh jawab soklan tu..sblm nih ;p

tunbegia said...

sungguh menguji minda kanns,

salamm,

al-lavendari said...

nama saya dah lama tertulis di bawah gambar saya tu !

psst .. beritahulah jawapannya !

xiiinam said...

Ya lah...dh lama tk tengok mancis macam ni....




Fobia....dengan perstiwa kebakaran besar yg pernah dialami....

sayangsayangibu said...

alamak...tak ada lagi yang jawab nih...
cubalah...hehehehee ;p

rynas said...

ada jual lg ke mancis kotak tu?
dulu kecik2 bestlah main sebab nak bakar sampah. eehh..lari soklan plak
tak tahu ler silalah jwb

Yunus Badawi said...

Org takde cuma kepala aje. Dulu satu kotak ada dalam 25 -30

Kalau mancis hotel cuma 12 aje hehehe

sayangsayangibu said...

hehehehee...syok..syokk..
cari cari, gali gali....nanti sya buat e3 jawapan ye..tungguuuu ;p

Che' Pit said...

jangan main api..

ok, CP tak main api
main mancis atau lighter jer..