Tuesday, April 13, 2010 By: kasihibu

A.P di Cocobay PD ;)

lama jugak aku tak melayan blog nih, melawat kawan2 pun tidak


heheheeheeee... tak sempat sbb bz dengan " mukabuku"

tak ada banyak cerita pun nak kongsi

kita layan gambar dulu ye.....


sessi berendam gurindam ;p

acara rebut kerusi


ayong dan kak ngah


kakak chantik acara masuk air dalam botol, ramai yang menolong tu ;p


pemantau keselamatan 


yang ni enariq memantau ayah ;p


si kc buat cekodok gegula
gaul dik,jangan tak gaul ;p



balik rumah petang ahad terus semua pengsan, sebab sangat letih, enariq pun demam panas berendam sampai kecut jari ;p
hari ni dia dah sihat dan cergas macam biasa...weellll enariq kan boboy..... ;)


notas:gambar adalah tiada, sebab beteri kamera sudah kong.. padan muke .......




2 jeJari meNulis:

DrSinga said...

pemantau keselamatan tewasss...
tak tahan nengok kolam ...

sayangsayangibu said...

hahahahaaaaa........;)