Sunday, January 3, 2010 By: kasihibu

Bersediakah aku?

En3 ni memang aku nak tulis jugak pagi yang indah ni, sekarang enpakwe dan en Ariq sedang lena diulit mimpi, begitu jugak anak anak dara ku.

kenapa aku x sabar sabar mahu menulis en3 ini?

kerana selepas menonton NUR IMAN,cerekarama TV3 td

Memang situasinya adalah tidak sama dengan aku,tp
Dengan izinNya aku memiliki seorang anak lelaki yang sempurna dan kehadiran adalah dinanti dan diharapkan selepas aku dan suami memiliki 3 orang permata hati iaitu anak anak daraku.

Sekarang yang menghantui fikiran adalah, aku sayang dan rindu pada en Ariq, kadang kadang bila sedang bekerja pun boleh terbayang2 karenah dia.

Tidak mahu menulis panjang cuma aku ingin bertanya pada diriku
adakah aku bersedia menerima ujian dari Allah sekiranya semua yang aku dapat dan kebahagian yang aku nikmati sekarang tiba tiba diambil olehNya sebagai suatu ujian?

Oh aku tidak dapat fikirkan bagaimana keadaan aku nanti

Salahkah aku berfikiran begini?  :(

0 jeJari meNulis: