Thursday, August 27, 2009 By: kasihibu

Banner Kek Lapis Serawak


Gambar ni kek lapis perisa pandan hantaran majlis pertunagan mak teh

yang ni jenis-jenis kek lapis
perisa strawberry,blueberry,oren coklat,pandan dan masam manis

Aku sekadar membantu kakak ipar untuk memasarkan kek lapis yang dia buat..
ada jugak terfikir untuk menjual secara on9,tp ialah aku takut tak boleh monitor selalu,sedangkan blog ni pun kekadang bersawang sawang jugak aku tinggalkan.
Setakat ni bagus gak pemasaran yang sudah aku buat,banyak jugalah..
Alhamdulillah...rezeki mereka anak beranak dan mungkin jugak rezeki kami anak beranak..sebab anak2 aku ni tak putus-putus makan kek lapis serawak nih.

Sampaikan ayong suruh aku belajar buat kek dan dia pun mahu belajar buat kek lapis tu.
Tp....tp.................

awal awal lagi aku dah beritahu aku tak sanggup nak buat...tp aku cuma sanggup makan..........makan...dan makan.....(," )

Ok macam biasa..sesiapa yang berminat silalah hubungi aku ye...
harga serendah Rm 20 - Rm 100 bergantung pada jenis dan saiz
hubungi atau sms di 013-3301257 / tinggalkan pesanan di ruang berbual tu ye...
Terima kasih.......
maaflah hasil gambar banner tidak memuaskan, aku uplod dari email, banner yang aku tempah untuk pasaran di booth ramadhan nih.

0 jeJari meNulis: