Thursday, August 27, 2009 By: kasihibu

Anak bertuah ibu dan ayah...........


Mencuba baju di Pasaraya..chantik..tp x jadi beli...heheheheee...

Yang ni gambar terbaru yang aku terjumpa dalam komputer nih.

Masa ni umur lebih kurang 9 bulan ++

Gambar yang ni masa umur 11 bulan ++

Gambar ni yang paling aku suka,sayangnya x berapa jelas dia cium Muhammad Ariq...

Nama saya Nur Athirah Binti Muhammad Munir
Umur saya 2 tahun ++
Saya lahir pada 25hb Mei 2007

Nak tahu apa yang aku ingin ceritakan pasal Kakak Chantik nih?

- Malam tadi selepas berbuka kami sembahyang jemaah dulu, aku dah siap pakaikan dia telekung dia pun samalah ikut berjemaah sekali, tujuan tu supaya dia tidak mengganggu kami bersembahyang dan ganggu Muhammad Ariq, tp macam biasalah memula je dia mengikut lepas tu macam biasalah aktiviti dia mengusik adik,mengganggu orang sembahyang.
Yang paling best sekali bila ayah dia bca salam terakhir tu dia boleh terkecoh kecoh nak betulkan situasi yang dia dah kusutkan macam ganggu adik...sebenarnya aku tak pandai nak gambarkan macamana..tp biasalah kebertuahan bebudak yang sebaya baya dengan si kakak chantik nih..
Yang paling tak tahan sekarang ni dia dah pandai nak melaram
lepas mandi cantik cantik dia akan kata..
ibu adik nak 'teptik..'(lipstik) heheheee...
Opss..nanti aku sambung boleh tak?
hhehehee...macam biasalah asyik bersambung jek.

0 jeJari meNulis: