Monday, July 1, 2013 By: kasihibu

GAMBAR BELIAU PUN SYA TAK SIMPAN DALAM BEG DUIT

biasanya kita tengok perempuan je yang simpan gambar suami / kekasih hati di dalam beg duit kan?
sya tak ada pun simpan gambar enpkwe,melainkan gambar di kad nikah je
tapi enpkwe ada simpan gambar sya masa baru kenal kenal dia.
sebab simpan gambar isteri dalam beg duitlah pernah menang  hamper hari keluarga LPP Selangor tahun 2008
hehehe....isteri pembawa rezeki lah namanya tu ye (",)

4 jeJari meNulis:

atuk said...

Assalamualaikum

saya pun tak simpan...he he

Khai♥Rin : anies said...

bla rindu ku pandang gambar mu... ;-)

Marina Monroe @Nanie said...

Oh macam unclelah, dia memang simpan gambar2 auntie dan anak2 dalam purse dan h/phone. Auntie pulak x reti letak gambar2, memang tak ada dalam purse auntie, hehehehe

Daddy Ziyyad said...

Itulah bukti kasih & cintanya suami ;)