Wednesday, July 3, 2013 By: kasihibu

DAH LAMA DIA SIBUK NAK MAIN DI TAMAN

Nama je rumah di depan taman,tapi.....tersangatlah jarang anak dapat bermain

Sya tak suka sangat nak bawak dia main di taman ni sebab sya geram dengan perangai India yang lepak di sini minum minuman keras tu botol bersepah

dan yang paling sya geram ada jiran India selang 3 buah rumah tu dia boleh bawak 2 ekor anjing lepas kencing berak dekat situ..

sakitttttttt....hati!!!!!
macamana nak buat eh?

3 jeJari meNulis:

Khai♥Rin : anies said...

Report kt pemaju or majlis bandaran...

kasihibu said...

khairin
-------
masalahnya dia bawak anjing tu waktu senja/ malam dan awal pagi

CtAyue said...

syoknya dia naik beskal ronda kt taman.. ehh blh buat report kan.. tak patut betul diorang tu..ish ish..