Sunday, February 17, 2013 By: kasihibu

ORANG LELAKI BIASANYA YANG GUNA, PEREMPUAN BERTISU SAJE.....,

Macam biasa aktiviti sya di hujung minggu menggosok dan menyediakan bajuseluar kerja enpakwe untuk 5hari kerja 
Masa sedang menggosok pagi tadi sya seluk poket belakang seluar ada sapu tangan yang sya hadiahkan pada enpakwe semasa harilahir beliau yang ke 23 tahun di tahun 1998 masa tu enpakwe bertugas sbg pengurus bahagian Latihan di IPP Langkawi

Lepas kami jadi somiisteri tahun 2000 baru enpakwe cerita masa terima kotak bungkusan tu di tempat kerja hati dia berdetik
"issss....tak kanlah eja ni hadiahkan aku seluar dalam"?
Dia kata masa tu rasa malu jugak nak buka hadiah tu 

Sya beli saputangan 4helai berbagai corak yang memang sedia ada kotak tp bentuk dan besar kotak tu memang macam kotak seluar dalam lah
Yang tu adalah salah satu daripada saputangan tersebut
Enpakwe seorang yang cermat ,sya pun tak secermat dan teliti macam dia
Percaya tak masih ada lagi 2helai lagi yang masih belum di guna dan masih disimpan di dalam kotak 

Dulu masa sekolah sya suka guna saputangan dalam sapu tangan tu siap tabur bedak hahahaha.....
Tak agak agak(",)
tapi bila dah remaja konon tak jelitalah guna saputangan kan? Jadinya sya lebih suka guna tisu poket tak pun tisu wangi wangi basah tu
Hrmmm...dah blank pulak nak menyudahkan entry nih

Tapikan sya kagumlah dengan orang lelaki yang setia menggunakan saputangan sebab secara tidak langsung diaorang macam penyelamat bumi tak menggunakan tisu yang dah di pakai terus di buang kan?

Issshhh.... gagal betul nak cari penyudah entry akhir kata
Marilah  kita menjadi penyelamat  bumi
Boboboi!!!!!(",)

Sent from Samsung Mobile

12 jeJari meNulis:

OmbakBaik said...

dulu mase zaman sekolah mmg pakai tisuu...tp la ni bile da ade anak..memang bawak sapu tangan aje..untuk anak2 n utk emak nye skali..sapu tangan kanak2 kan kiut miutss.. i likee..

bagusnye husben akak menjaga hadiah dari yg tersayang..

kasihibu said...

Ombak Baik
--------------
Hehehe...dik saputangan memang wajib adalah untuk kegunaan anak anak kecik ni
Itulah pasal , terharu akak dik
surat surat kad chinta pun baik je dia menyimpan hahahaha....

gadisBunga™ said...

saya ada beli, konon nak jimat tisu. tapi last last tak penah bawak pun. hehehe~

kasihibu said...

GB
---
Ok tu dah ada niat,tp best guna saputangan lg kan kering dan tak ada cebisan kertas melekat di jari

Azian Elias said...

Hubby akak pun suka pakai saputgn.. esp bila dia flu. heee


Dr Singa said...

penamat kata ' serangan halilintar!!! ' boleh..?

ckLah @xiiinam said...

Budak budak lelaki remaja sekarang makin ramai yang suka lilit kain ala ala serban atau sawl (tak pasti istilah yang tepat) pada tengkuk. Bimbang juga tengok...ciri ciri awal dia nak jadi lelaki gemalai. Huhu...

Melor said...

sweet gitu

kasihibu said...

Kak yan
--------
bagus gitu,jadinya bolehlah jadikan salah satu jenis hadiah sampingan kan?

kasihibu said...

Doc
-----
Yang tu siri kartun apa pulak tu?(",)

kasihibu said...

Cikgu
------
Macam macam karenah anak anak murid tu haraplah tak berlarutan dan berminat ke arah macam tu
Menakutkan

kasihibu said...

Melor
-------
Kan?nampak chomel gitu