Thursday, February 28, 2013 By: kasihibu

MARI MENGIRA...

agak agak berapa ekor jumlah ayam ayam ayam yang naik basikal ni ye?


berita sedih...gambar ke-2
*seekoradikbungsubujangkudahmeninggalduniamatilemasmasabergaduh:'(*



Sent from Samsung Mobile

8 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Hihi... tak terkira kakak kalau macam ini gaya. Kucing pun naik heran:)

Ummiarissa Mahdi said...

bawa naik basikal jimat minyak...untung pun banyak dapat...

seekor...kucinglah tu ye...

kasihibu said...

memang tak boleh kira tp kesian ayam ayam tu kan?

kak tu kucing sya dah mati baru lg nagis sedih kitorang sbb memen/cicak dah tak ada

kasihibu said...

ummiarissa
-------------
hahaha...tp kesianlah ayam ayam tu kan?

yup seekor kucing putih itu

Azian Elias said...

tak larat mata yg dah tua ni nak kira tuu..

kasihibu said...

Kak yan
---------
Kita kira pukal saje lah kan?

Pokok Manggis Depan Rumah said...

banyak nya ayam tu.
rasanya 101 ekor kot..
:-)

noor liyana said...

banyak tu ayam..nak kira tp tak jelas..;-)