Thursday, February 21, 2013 By: kasihibu

ABANG SAMBUT DENGAN KAWAN KAWAN DAN CIKGU AJE...

Tahun ni kan abang sambut  hari lahir ke 4 tahun dengan cikgu eda dan kawan kawan tadika kemas aje

malam tadi ayah telefon cakap dengan abang "selamat hari lahir dan ayah doakan yang baik baik pd abang

awal pagi pulak telefon ibu ada mesej mesej khas dari mak saudara2 untuk abang 
petang tadi kak ngah telefon abang dari asrama ucap selamat hari lahir pada abang

abang ingat lagi tahun lepaskan ,ayah buat kejutan pada abang, ayah tiba tiba sampai rumah lepas maghrib..

tapi abang dan ibu sedih sebab ayah terpaksa balik semula lepas isyak
sebab nanti pagi esok tu ayah kerja..

ibu kata malam tadi ayah nak balik raikan hari lahir abang, tapi ibu kata dengan ayah 
"tak apalah sayang...hari jumaat nanti kita jumpa dan raikan sesama"
itu ibu kata dengan ayah,abang dengar saje...hehehe...abang bukan curi dengar tp abang terdengar

abang tahu ibu sedih hati sebab sampai sekarang kami tak boleh berkumpul lagi duduk sekeluarga di rumah 

abang pun sedih bila tengok ibu sedih
abang selalu tolong lap air mata ibu dan pujuk ibu jangan sedih sedih

tapikan walau pun ibu sedih sedih 
ibu tetap nak gembirakan hati abang..sebab tu ibu buat sambutan tu di sekolah abang

ibu tempah makanan dan bungkus jajan untuk kawan kawan abang
semua kawan kawan abang ucap terima kasih pada ibu , pada abang sebab jamu kawan kawan hari ini

Cikgu eda kata semoga abang jadi anak yang baik..macam macam lagi doa dari cikgu eda dan cikgu cikgu lain tu

Lepas abang potong kek ,cikgu eda potong potong bagi kawan kawan dan ibu dan cikgu dan ustazah makan kek sama sama
abang sangat gembira, abang tak sangka ibu nak buat sambutan di sekolah 
terima kasih ibu....
terima kasih ayah...
terima kasih ayong,kak ngah dan kakak chantik ( nasib kakak chantik tak cemburu pada abang di sekolah tadi )

terima kasih cikgu cikgu...
terima kasih kawan kawan...
terima kasih pada kawan kawan ibu jugak...
abang sayanggggggggg.....semua

Doakan yang terbaik untuk abang ye(",)



Sent from Samsung Mobile

11 jeJari meNulis:

Yunus Badawi said...

seronoklah abg areq dapat sambut dgn kawan2 tadika

Cho Zila said...

selamat hari jadi abang areq.. jadi anak soleh yerk.. moga dipermudahkan perjalanan hidup abang.. harijadi ngan kawanpun besttpern...

mamaijat said...

. . . Dan mamaijat pun x sedar kuar air mata. . Semoga akan bersama juga kuarga ini suatu hari nanti,insyaallah.hepi besday abang. . .

zino said...

selamat hari lahir utk adik...

wahida said...

selamat hari lahir abang...

semoga sihat selalu ye...

munna said...

munna pun baru je semalam buat birthday meya di tadika dia... seronok tgk budak2 happy

azhariah zuber said...

slmt hari jadi. bertuah dia

Bunga Angkasa @ ooaea said...

happy birthday ariq!

moga membesar sihat walafiat menjadi anak soleh dan berjaya di dunia akhirat. amin

Zareda Norman said...

happy birthday abang...

auntie zar datang nak kek sikittt... :)

@cu SaYaNg said...

Happy b'lated birthday ye abang :)

~Emaa Hasnah (^_^)~ said...

selamat hari jadi abang areq..