Saturday, January 5, 2013 By: kasihibu

OOoooo......OTOMEN GELI KE TAKUT?(",)



Horeyyyy...ibu berjaya!!!!
*Sambil abang lompat lompat gumbira*

Hrmmm....lah anak syurga
ibu cuma lenjan cik li ni dengan penyapu saja(",)

Superwomen betul ibu bila abang gembira tengok ibu berjaya ligan cik li ni ye?

Tp yang ibu tak faham pasai apa otomen ibu ni geli pulak dengan raksaksa tu ye?
Hahahaha....tak herolah otomen ibu nih ;b
Dengan lipas pun geli ke takut? Hahaha...kita adalah sama abang
Abangkan chinta hati ibu(",)


Sent from Samsung Mobile

14 jeJari meNulis:

Kakcik Nur said...

Mungkin dia bukan takut, tapi dia geli je... :)

Dr Singa said...

bagilah sinaran power yang boleh hancurkan rasaksa tu!!!

Ibu n Abah said...

Geng dgn kakak aisyah... Boleh menjerit satu rumah nampak bangkai lipas.....
- adoiiiibangkai jer pun...

Kakzakie said...

Kalau auntie pun takut juga sayang. Eee... nasib baik ibu ada penyapu.

Etuza Ezawarna said...

http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/ done follow..

Nora Karim said...

heheh biasalah budak2... kata hero tapi takut gak ngan binatang2 kecil ni.. hehehe

Temuk said...

Cucu Pakcik 2.5 tahun, panggil dirinya uteramen. Benda-benda macam Cik Li dia tak takut, tapi bila ibunya nak buang pampers yang dah berat tergayut, meraung-raung dia. Tak tahulah, takut atau geli!

ibuintan said...

hehehe hancur lumat lipas tu... ni rasanya ibunya yg lebih2 takut ni

OmbakBaik said...

ibulah hero anak-anak :)

Cho Zila said...

gaya dia tengok "raksasa" yang satuni kelakarler pulak.

azhariah zuber said...

kihkih kelemahan ultraman agaknya

kasih ibu jua said...

kakcik
------
ia lah tu, seab kadang kadang bila dia nampak lipas boleh di buru lagi.

kasih ibu jua said...

Doc
---
plinggg...plingg..pling...plingg...
(dah lemah kena cas beteri) ;p

kasih ibu jua said...

akak
----
heheheh...riuh bingit telinga dengar jeritan tu kan? tp orang yang macam tu sedap di kacau tu