Friday, January 25, 2013 By: kasih ibu jua

AGAK AGAK ADA YANG BERANI TAK?

Sya teringgat kawan adik sya
Dia istimewa sikit, insan  terpilih kan

Dia boleh nampak benda yang kita tak boleh nampak
Suatu hari diaorang ada kerja di lexis hotel pd tu, masa dalam lif ada banyak barang

Kira  jadi  sempit jugak lah
Tetiba kawan adik sya ketawa

Adik sya tanya kenapa kau ketawa  weyyy? 
Dia  kata aku gelihati lah  tengok hantu tu tersepit

Kelakar betul lah..
Hahahahahhahaaa…. dia sambung gelak, tapi kawan kawan dia takut lah…


Eh…ada sesiapa yang nak mimpi macam  ni ke?

 
sya terjumpa di dalam buku tafsiran mimpi
Ada sesiapa yang berani? 
hahahahahahaha.......(,")

12 jeJari meNulis:

Dr Singa said...

ahhhhh !!??

hantu tersenyum!!??
kalau tersenyum pun nampak taring berdarah2.. tak de makna nya nak sambung tidur tu!!

Yunus Badawi said...

Kalau hantu tu mcm Maya Karin saya berani mimpi .... ngeeee

Untung2 mimpi dapat, kaya pun bertambah ... hahaha

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..ada ke hantu yg tersenyum?

azieazah said...

Mimpi hantu tu takpa lagi. Tapi kalu boleh nampak hantu, tak sanggup lah!

Pokok Manggis Depan Rumah said...

saya tak berani..

Ibu n Abah said...

Banyak lg manusia yg akak rela nak kenal drp kenal miss hantu...
Dia dtg dgn bau tau!!!!

MulutPayau said...

Teringat masa akak tinggal di kuartes dulu, selalu kena usik...tapi tak pernah pulak tengok muka...

kasihibu said...

doc
----
hehehe.....boleh hidup lama tau(",)
itu pun kalau boleh terjaga dari tidurlah

kasihibu said...

yb
----
hahaha....pilih pilih pulak!!!!

zino said...

arwah mertua dulu.. ada satu masa tu memang dia nampak macam2... ada ibu dan anak duduk sebelah katil dia tengok dia tidu...kata nya...

sal said...

kecutnya perut..
Moga Allah melindungi kita semua..

Melor said...

seram tuuu. tak mahu la mimpi macam tuuuuu