Monday, December 31, 2012 By: kasih ibu jua

DAH MULA TERASA SENDU SEDAN DI HATI IBU NI DAH....

Dari seminggu dua ni lagi sya dah mula terasa
sedih sayu di hati

terbayangkan betapa sunyi sepi di rumah  nanti

dah mula rasa sebal di dalam hati
dah mula rasa sebak di dalam hati
dah mula rasa macam macam
tak terungkap
hrrmmm...anak anak...wajiblah ibu menangis menggogoi ngogoi nanti
sayu sunyi sepi..
hrmmmmmmmmmm............................................ : (   : (   : (



kerna terpaksa kan anak anak...

21 jeJari meNulis:

Daddy Ziyyad said...

itulah resamnya kan...tak apa lah, kalau rindu, boleh lawat di asrama..

Yunus Badawi said...

Yang nak sambung belajar tu kita doakan kejayaan mereka. Yang kat rumah tu kan ada lagi. Kalau nak tambahkan kemeriahan bolehlah tambah seorang dua lagi .... hehehe

kasihibu said...

ZZ
---
berpisah dengan anak anak ni lain rasa sedihnya sbb ralat tak berada di depan mata melihat perkembangan mereka
bab melawat tu memang rutin acara wajib

kasihibu said...

YB
---
semoga terang hati dan dipermudahkan anak anak dara sya berdua tu terutama si ayong bakal upsr
yang last tu buat sya senyum
buat masa ni....
belum lah lagi ada dalam agenda ye...

JunAina said...

Aina dah nangis2 Khamis lepas, anak pompuan nan seorang berkeras nak duduk di kampung dengan nenek sejak setahun yg lepas. Hati mak banjir...

Riedaffya ibrahim said...

kene hadapi dengan tenang..kalo rindu pi jumpa diaorg ye..selamat thn baru..

Mama Mya said...



sabar yer kak... jgn sedih2.... "walau jauh dimata... tapi setiap saat Dekat dihati.."

gadisBunga™ said...

hihi. comel akak nangis. ngeee~

Ibu n Abah said...

Sya...
demi mengejar cita-cita..
terpaksalah lepaskan kan?
semuga anak2 berjaya di dalam pelajaran masing2 dan rasa berbaloi rindu merindu ni...

Melor said...

selamat tahun baru. Sebagai mak kena la banyak sabar demi kebaikan anak-anak

ibuintan said...

salam sya... slamat tahun baru 2013, reda dan tabahkan hati demi masa depan mereka

@cu SaYaNg said...

agak nye begini jugak lah yg mak & arwah ayah acu rasa bila setiap kali anak2 tinggal kan diaorang :(

kasihibu said...

junAina
--------
sedih kan? berendam air mata di buatnya
tp sekurang kurang anak dara jun tu duduk dengan keluarga juga

kasihibu said...

Ryedaffya Ibrahim
-----------------
terima kasih ye dik, kena tabah dan kental hati
selamat tahun baru 2013 juga semoga mendapat segala yang terbaik...

kasihibu said...

Mama Mya
--------
bukan dekat dah dik tp melekat terus di hati

kasihibu said...

gb
---
ngeee.....tp macam tu lah gayanya dik
bergenang berjurai air mato ibu rindu pada anak anaknya

kasihibu said...

akak
----
Amin..mudah mudahan begitulah
sya selalu ingatkan anak anak kejayaan diaorng dari sekarang adalah kejayaan mereka di masa depan

kasihibu said...

Melor
-----
sabar dan tabah kan?
selamat tahun baru juga ye...semoga mendapat segala yang baik dan terbaik dalam kehidupan

kasihibu said...

ibu intan
---------
w.salam
terima kasih kak..
semoga anak anak dara sya tu berjaya dan akan pandai membawa diri sebaik mungkin

kasihibu said...

@cu SaYang
----------
uwaaaa....................
sedih :(

Nora Karim said...

sbb tu la seronok kalau ada anak ramaikan... sekurang2nya ada yang masih ada untuk temankan kita... sementara yang besar2 sambung belajar...