Friday, September 21, 2012 By: kasihibu

VERSI JEPUN ABANG ARIQ

video

semalam kita tengok benteng pertahanan abang ariq dan rakan sebaya bayanya kan?
hari ni kita dengar lagu versi abang ariq pulak ye..(,")

selamat terhibur.....

p/s ibu minta maaf pada semua rakan rakan maya ibu sebab tak berapa ada masa yang banyak nak jawab komen dan melawat BW di mana mana sekarang ini.

12 jeJari meNulis:

Cho Zila said...

penuh dengan imaginasi.. kanak2 memang sangat kreatif

kasihibu said...

CZ
--
seronok melayan kadang ibu pun kacau abang main jugak

Daddy Ziyyad said...

hahaha...sekali dgr mmg ada bunyi jepun!

kasihibu said...

DZ
--
siap ajar kakak dia sekali nyanyi tu ;p

Dinas Aldi said...

Amboi nyanyi lagu Jepun, pandainya! Ni first time dengar kisah otromen sayang & peluk raksaksa, kihkihkih! Mesti ibu nak terapkan nilai murni kat abang Ariq ni :)

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

penghibur....

gadisBunga™ said...

ibu bizi ye? Abang Ariq tolong tengok-tengokkan Ibu ok!

orait...goodboy!

zino said...

pitching lari sikit hehe

rieda_ffya said...

hahaa....comei ape walau x paham ape dia ckp..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

best bila anak2 happy..
kita yang penat pun rasa terhibur juga..
nanti abg boleh pegi belajar kat jepun bila besar nanti :-)

Mak Wardah said...

Hahaha, creative sesangat.

Kakzakie said...

Sungguh kakak memang terhibur Sya. Kakak suka dengar cara dia menyanyi tu. Pelat tak padan tapi boleh tahan dia..:)