Thursday, September 20, 2012 By: kasihibu

SEBAHAGIAN DARIPADA BENTENG PERTAHANAN ABANG ARIQ

kawan kawan hero mero abang ariq (,")



18 jeJari meNulis:

rieda_ffya said...

byk hero dia sis...kalo anak sulong sy tgk..abih dia mintak..

Pok Li said...

Banyak mainannya. Saya dulu main senapang pelepah pisang sahaja

duniafana said...

haha....simpan mainan ni...nnt da tua bleh jd kenangn manis bersama anak2

Daddy Ziyyad said...

hahaha..ada 4 ultraman yg boleh membantu Abg Ariq!

Adry@Daun said...

Otromen blm cukup bilangan adik beradik lagi tu.

Acik Erna said...

banyaknya benteng pertahanan abang ariq

Dr Singa said...

ada yang kudung!
kencing maniskah otromen itu!?

Zaitun said...

Mana geng altromen lagi?

My Life My World said...

Hehehe comel nyer Ariq ...faham ker dia lagu tu yer. Mesti bawak tido tu ultraman dia tu :)

kasihibu said...

rieda_ffya
----------
itu dah banyak akak buang , mana yang dah patah riuk tu ,kalau dia keluarkan semua memang sakit matalah tengok

kasihibu said...

pok li
------
tak bahaya pelepah pisang lembut kan?

kasihibu said...

duniafana
---------
ada masa rasa nak buang sebab banyak sangat tapi kesian pulak bila dia tanya mainan dia.

kasihibu said...

DZ
---
kalau dia dah susun elok elok gitu, kita terlanggar jatuh bila kita susun balik dia mesti kata "abang tak susun macam tu"

kasihibu said...

Adry
----
hehehehe....sebahagian ibu simpan sebab semak

kasihibu said...

acik erna
---------
macam macam jenis hero ado ;p

kasihibu said...

doc
---
hehehehe...kudung sebab kalah berlawan ;p

kasihibu said...

kak zai
-------
ibu simpan, sbb ibu kata semak mata

kasihibu said...

MLMY
----
hehehe...lagu versi abang main sebut sebut je, dah main dia simpan dalam beg otomen tu jugak