Tuesday, September 11, 2012 By: kasihibu

JALUR GEMILANG KEBANGAAAN NEGARA

yang cantik dan kemas ni adalah 
kawan kawan sekelas  KC usia 6 tahun

-


-


-


yang ni kawan kawan sekelas KC
 yang umur 4 dan sebaya KC 5 tahun

-


-


-



taraaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yang ni KC lah yang empunya (,")

kekecip ni boleh lah di maafkan
 nak ubah warna ikut suka ye dik
tapi dah besar nanti
dah jadi "orang" nanti
jangan pulak memandai nak ubah sesuka hati ye


sekian pesanan patriotik dari ibubondamu....

8 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Tersilap sikit dan tak faham boleh dimaafkan...

Dah besar jgn gubah lagu negaraku macam org yg satu tu ye KC... kecoh satu M'sia dibuatnya.

kasihibu said...

Kakzakie
----------
Itulah pasal haraplah jgn jadi macam tu

Zaitun said...

Dibawah umur,masih boleh dimaafkan.

munna said...

awal2 ok.... hujung2 dah lain jadinya ye

al-lavendari said...

ingat tu .. bila dah besar nanti jangan nak kreatif sangat.

kasihibu said...

kak zai
--------
betul tu masih boleh di maafkan di bentuk

kasihibu said...

munna
-----
hehehehe...dia kata kawan dia pinjam kaler kakak.

kasihibu said...

pak ngah
--------
kretif yang menyusahkan tu yang tak betul kan?