Wednesday, July 25, 2012 By: kasihibu

RABU dan tidak SEPARA BISU (,")

Pokok tomato ni dah rajin berbunga
malang nya buah tomato tak rajin lekat
syedihhhh..... : (


Petang semalam enpakwe sampai di rumah masa waktu berbuka,
dia buat surprise lah pulak, sudahnya  kami berbuka dengan seala kadarlah saja
dan bersahur tentunya nasi goreng
hehehehee.......itulah balik terkejut terkejut lagi
sudahnya terkejut je menu berbuka dan sahur kita ye sayang.............. (,")

sebabnya di rumah sya barang basah memang dah tak ada,
maklumlah yang tinggal cuma sya dengan anak anak kecik saja

10 jeJari meNulis:

cheqna said...

dah mcm x separa bisu je kak =)

kasihibu said...

cheqna
------
heheheh...tu lah pasal, masa tulis en3 ni akak rasa ramadhan semalamlah yang paling best dapat berbuka bersama suami, rindu dik berbuka bersama dengan anak anak dan suami di rumah sendiri :(

kakchik@ella said...

bila dpt berbuka dgn yg disayangi, walau apa saja yg dimakan kita tetap bahagia, kan.

kasihibu said...

KC
--
sangat betullll... ;p
bahagia di rasa....

makchaq said...

Best kan dpt buka ramai2..
makchaq selalu buka 3 org saja.. tapi minggu ni best.. pakchaq balik.. anak2 semua balik..

rieda_ffya said...

kene cepat pergi beli brg..kan org len wat suprise nk berbuka kat umah//

Daddy Ziyyad said...

lepas terawih ajak aja suami gi makan luar...best juga..:)

kasihibu said...

makchaq
-------
best terutama bila dengan orang yang tersayang
riuh lah rumah makchaq nanti sama dengan sya hari jumaat ni enpakwe dan anak anak dara pun balik sini

kasihibu said...

rieda_ffya
----------
hahahaha...betul tu dik, wajib beli petang ni balik kerja akan di usahakan juga sebab mana tahu ada orang lain pulak nak datang berbuka kan?

kasihibu said...

DZ
---
yang itu hari minggu ni kami nak ke masjid shah alam atau putrajaya sekeluarga (,")