Tuesday, July 17, 2012 By: kasihibu

MARI KITA PERIKSA APA YANG ADA DALAM BEG SEKOLAH ANAK ANAK...


semuanya tu ada dalam beg sekolah  si Kakak Chantik...
yang ibu tak tahan tu ada bekas bedak
alahai anak....

tp bedak dah habis cuma bekas tu ada cermin kan?

teringat masa sekolah sekolah dulu
ada jugak bawa cermin kecik hehehehe...

konon perasan cantiklah tu, nak menyuluh muka je kaedahnya
eh...ada sesiapa yang berpengalaman gitu
bawak cermin masa sekolah? (,")

14 jeJari meNulis:

Yunus Badawi said...

Kena belikan bedak baru utk Kakak Chantik ni Eja .... ngeeeee

sAyA said...

kaler tu cukup tak 12 batang dalam dia?

al-lavendari said...

pakngah tak ada pulak pengalaman cenggitu ..

Kakzakie said...

Alahai Sya kakak dulu pun macam tu jugak. Kalau ingat balik gelihati kan:) Siap kadang boleh kongsi lagi dgn kawan.. yg tak ada cermin belek pada pencil sharpener bulat yg belakang dia ada cermin hihi...

Daddy Ziyyad said...

lepas ni kena isi ipad sekali dalam beg ;)

KhaiRin : anies said...

dulu kt kelas da ada cermin so x yah bw hehe

Ibu n Abah said...

dari kecik tak suka berbedak..
memang tak punya bekas bedak..

kasihibu said...

Yb
---
Sya x belikan bedak gitu x sesuai..bedak talkum bayi je untuk kulit bebudak ni yg tu dia dapat dari menantu mama lah tu

kasihibu said...

Doc
----
lebih..hahaha....mcm2 jenis ado

kasihibu said...

Pakngah
----------
Perempuan sahaja ada pengalaman gitu ;-)

kasihibu said...

Kakzakie
----------
Betul....kelakar bila di ingat tu yg sya senyum bila tengok dlm beg si KC

kasihibu said...

DZ
---
Leka main pulak nanti sibuk dgn ipad

kasihibu said...

Khairin
---------
Ia ke?lg hebat gitu x payah nak menyuluh d cermin kecik

kasihibu said...

Akak
------
Kulit akak dah cantik sya suka tengok ;-)